Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2010 10:10 - Остават 12...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1155 Коментари: 0 Гласове:
3



ДА СЕ ЗАПОЗНАЕМ   Не мога да търпя покоя.
На бури съм неиздръжлив.
В живота нямам нищо свое
и въпреки това съм жив.
Обичам всички хора вечер.
На сутринта ги мразя пак.
Към враговете съм човечен,
а към приятелите - враг.
Полулюбов е любовта ми,
полусрамлива - наглостта.
Полувъздишка е дъха ми
по някакви полунеща.
Реша ли да достигна края,
ще спра в средата уморен.
Каквото и да обещая
отмира с миналия ден.
Измислям хиляди причини
да надживея своя дял.
Но сякаш нещо ме отмина.
И сякаш, че не съм живял.

Маргарит Минков




Тагове:   нова година,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3057603
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!