Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2007 22:33 - Когато...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4083 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2007 23:21


Когато пътят ми изгуби своя смисъл и светлината се покрие някъде, когато увереността ми се разпръсне на стотици мънички вселени, Когато всяка крачка носи болка, а ръцете са окапали от тежест. Когато мракът ме отдалечава от чуждите прозорци на надеждата. Когато самотата ме намира и залива доволна от пречупването в мене. Когато тишината е такава, че въздух не достига даже. Когато и сърцето губи своя ритъм, защото бие единствено за себе си. Когато няма други звуци, освен безсмислията на съседите. Когато дори гласът ми не излиза, уплашен, че никой няма да го чуе...   Тогава съм сама със дявола.   Приготвям му вечеря неочаквана, напълвам чашите със вино. Свещите остават незапалени, да не мисли, че го гоня с пламъка. Не искам да си тръгне, Той ми е единствен. Не мога да остана и без него. Разказвам му неволите си дневни, дерзания и страхове среднощни. А той с глава разбиращо ми кима, ръка подава, усмихва се дори. Омайва ме и аз му вярвам. Предавам се, отричам се от себе си и към ада съм готова да потегля. Бавно се изправям, правя крачка, а дяволът му с дявол, ухилва се ехидно и побягва.   А аз оставам на стъпалото.   Откривам, че не надолу, а нагоре без да бягам трябва да поема. Пътят, който съм оставила ме чака и е дълъг и е само мой. И сили имам, и безкрайна вяра, че ето тук, зад точно тоз завой ме вика новата надежда и осъществена следваща мечта. Изтривам си очите от тъгата,
усмивката заема свойто място.
Рамене изправям, в далечината
поглед ясен взирам. И поемам.

Умората като ненужна дреха, оставям на крайпътното дърво да бъде знак за следващия, който загубил себе си, във мрака дири брод.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brumbrumm - Не плаши дявола...
06.10.2007 23:42
гледай да не изплашиш онова у себе си и на де избяга...
цитирай
2. avangardi - Купувай смях, плача - продавай
07.10.2007 09:48
автор: rajsun

Смях ли продават на пътя край тебе -
купувай!

Смехът е дреха на надеждата.
Купувай дрешки
за своята надежда, човече,
вън е студено.

Не чакай времето,
не брой парите,
купувай.

Плач ли продават - продавай.

цитирай
3. sensation - Вяра
07.10.2007 09:51
автор: rajsun

Дете на сухата земя,
тя ме научи да не вярвам
на тленната зеленина
и буболечкината врява.

Тя ме научи, че съм сам
във радостта и във скръбта си.
На кукувицата гласа
сброи годините ми къси.

...На моя двор - отколе сам! -
дъбът на вятъра се кръсти...

И жабешкият хор се смя,
и плака дъжд над моя дом,
а той бе жив, като чешма
всред селото
подир погром.

Там, в лястовичето гнездо -
далеч от котките, високо! -
три яйчица.
Аз чакам Бог
да се излюпи от едното.

цитирай
4. miraculousreligion - Надежда
07.10.2007 09:53
автор: rajsun

/песничка/
В мелодия от сън и мрак,
повита в кукувича прежда,
във най-дълбоката гора
живее моята Надежда.

В един далечен океан,
в най-непрогледната му бездна,
не помня вече откога,
живее моята Надежда.

И от високото небе
една звездица ме поглежда -
като изпъдено дете! -
и там е моята Надежда.

Протягам двете си ръце.
В сърцето готвя й постеля.
Дано пък някой ден рече,
за малко там да се пресели.

цитирай
5. radalia - brumbrumm,
07.10.2007 10:49
Вярно е, че го плаша. Както и той мен. Но винаги се връща... ;)
цитирай
6. radalia - Благодаря за стихчетата!
07.10.2007 10:50
Толкова са истински!!!!!!!! :)
цитирай
7. melsun - Ради...
07.10.2007 12:52
Това,което си написала много ми хареса!!!
Наистина!:)

А това,което ще напиша ще е малко по-различно,но...

Горкият Дявол!
Понякога ми става тъжно!
По-често е самотен май...
Но туй на неговият нрав дължи се
и на ненаситната му,хищна същност,
хранеща се с нашите души...
И сам себе си в играта проиграва...
цитирай
8. radalia - melsun,
07.10.2007 14:10
Дали играта проиграва
или себе си залага за отплата,
той винаги при нас се връща.
Веднъж при теб, при мен,
а след това при него и при нея -
самотата, уверена съм, не познава ;)
цитирай
9. melsun - Даааа,
07.10.2007 15:17
замислих се и аз по-после...
А колко в неговия плен попадат?
Едно е само в очите да го зърнат,
но друго е да бъдат обладани
с неговия полъх тъй измамен...
цитирай
10. radalia - Измамен полъх казваш?
07.10.2007 15:31
Едва ли без наше разрешение е ставало.
Самите ние често си го търсим -
харесваме да бъдем лъгани и мамени,
с надеждата, че още някой ни обича ;)))
цитирай
11. melsun - Мммм...
07.10.2007 16:13
Не съм съвсем съгласна!
Не обичам да ме лъжат!Ама никак!
Дори да чуя истина в очите,от която ще ме заболи!
Предпочитам я пред онзи ароматен,сладък,но временно засищащ захарен памук,който много бързо се стопява...
А дали сами го разрешаваме?Изглежда,да...Все пак приятно е и вкусно,но е за кратко...Остатъчният вкус горчи...

А търсим го,защото има нещо в нас,което там се припознава,но дали ще му се отдадем или самите ние ще го покорим...изборът и силата в нас остават...
цитирай
12. radalia - Никой не обича да го лъжат,
07.10.2007 16:16
Нещо повече - смятам дори, че половинчатата истина не е истина. А дявола от поста е този, който живее в нас. Мисля, че често самите ние лъжем... себе си.
цитирай
13. melsun - :)
07.10.2007 16:21
Разбрах за Дяволът у нас!Определено съществува!Но щом той в нас се подвизава,значи и Ангелът наоколо кръжи!А с кой ще тръгнеш... Избираш ти!
цитирай
14. radalia - Това и правя ;)
07.10.2007 16:29
Предполагам, че важи за всеки :)
цитирай
15. melsun - Абсолютно!
07.10.2007 16:47
Надявам се да има сили у Човекът!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3055400
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!