Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2015 02:43 - До центърът на Земята за 3 секунди
Автор: vanesa83g Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4245 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.07.2015 03:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вдъхновено от историята на момиче, преживяло подобна одисея с милите родни шахти около НДК-то ;)

20 юли, 20:30 часа

Обикалям района на НДК с приятелката си Цвети, хрупам си фунийката от вече разтеклия се по ръцете ми ванилов сладолед, смятам на ум колко пари "ше ми излезе РД, ходенето на море и как аджеба, тва "ше стане с една заплата???!!!", когато Дворецът на културата се губи от погледа ми, земята под мен се надига и ме плесва по челото, а сладоледът ми хвръква като канарче, държано 17 дни на пост и молитва в златна клетка...
Секундно затъмнение...ни звук, ни картина, дет се вика и после... Прах, пот, счупени слънчеви очила и неистово пищене (по всяка вероятност - моето!)

Копеле, кво стана?!

Окопитване, първи проблясъци на здрав разум...
М, да... очевидно току-що съм се срутила в шахта... Не помня нищо, но по събралата се тълпа около мен, предполагам, че падането ми ще да е било грациозно, запомнящо се и толкова зрелищно, че още се чудя как не са плъпнали хеликоптерите на NBС ... И както щеше да се изкаже любимият ми учител по литература в 9 клас "Правиш всичко със замах!" Ха, не, бе...фафла!

Цвети ме дърпа за ръката, бабички пищят около мен "Оле, чедо, кво стана?" Пф, кво стана... Имам същият отговор като във вица за наркомана, паднал от 5-тия етаж - "Нямам идея какво стана, и аз сега идвам!"

Силни мъжки ръце вдигат разтрепераните ми молекули и ги поставят на някаква пейка... Поне около 5 бутилки с минерална вода плисват в лицето ми, някой ми плюе в пазвата (надявам се да е Цвети поне!!!)

Откъслечни гласове си пробиват място сред режещата болка в кестенявата ми главица... От тях разбирам , че "съм паднала в шахта, която е НЕ е обезопасена", "дееба тоя Бойко и шибаните му магистрали, как не ги оправи тия шахти, бееееее", "ако имам сътресение, да се вика линейка НЕЗАБАВНО", "ама тя тая линейка, докато дойде, ше си пукна като балон в градина с кактуси".....

Тц...ебаси, явно е сериозно... Питам Цвети за лист и химикал, да си напиша завещанието, щото, ако сестра ми си мисли, че ще получи огромната ми колекция от плюшени играчки, много се е излъгАла!!!

Следва оглед на щетите... Коляно -  дясно, видимо ожулено, подуто, болезнено при допир. Коляно -  ляво, още по-ожулено, обагрено в червено, видимо нуждаещо се от кислородна вода, лейкопласт и защо не и някакво наместване... Лакти - ожулени, видимо неизползваеми поне 2 седмици в поза "задна прашка на килима"... Глава - болезнена при допир и  говор, неспособна да мисли поне няколко часа (поне ще има извинение), но с все още непокътната прическа... Зъби - на място, маникюр - също. (Ейй, има Господ значи!!!)

След кратък импровизиран преглед от страна на дузина "професионалисти", се установява, че : "нямам сътресение", "раните са повърхностни и ще минат до 2 седмици", "мога да подам жалба в Общината и да чакам възмездие, с каквато надежда мога да очаквам и Гандалф да ме превърне в принцеса Каролина и бившият ми да бъде изяден от стадо кръвожадни морски кончета на дъното на ядрена подводница, заседнала във водите на Бермудския триъгълник"...

Йесс, беее!

"Начи, явно ше си кретам още..накуцуквайки към несигурното си бъдеще, за което нося отговорност само и единствено аз... Ама има едни метални нещица, за които е отговорен някой друг и аз не мога да се сдържа да не помоля за поне бегъл опит за разрешаването на проблеми като моя, демек - болезнено падане в необезопасени обекти...

Та значи, мила ми кметицо на град София, мила ми Йорданке... С болка в сърцето и в двете колЕна, те моля - взЕми се в ръце, кръст, г*з и прочее и спаси о, нас, простите люде от тая напаст!

Правичката ти думам, госпожа - пребиването в недобре затворени шахти е самотно и крайно болезнено занимание! И не е да кажеш, че предизвиквам съдбата, чупейки се на -найсе сантиметрови токчета, напротив - шляпам си с кецовете ( 2 на брой, купени от Милано за 50 евро, на разпродажба), ама се оказва, че и тва не помага... Та, ако е удобно - ше Ви замолА, вземете мерки!
Още, като те снимах за списанието си в първите дни от твоя мандат, те лайкнах и ти гласувах доверие, че чудеса ще направиш за милата ни столица... Ама няколко години по-късно ми се случват тези неща, дето не са за завиждане...
И днес си  ходя с ожулените колЕне и като си нямам гадже, за да се оправдая със зрелищната история "Ми, сбихме се, щото не ми хареса супата от манатарки извергът!", разбираш, че резилът е пълен! И ако теб те карат с лимузина, аз си шляпам с двете крачета, обути в кецовете от Милано и не мога един сладолед да изям, реейки се в мечти, без да се срутя в шахта или да ме плесне някоя недобре закрепена плочка по някоя алея...

Молим ти се, госпожа, вземи мерки! Че днес се отървах без сътресение и с вълчи вой от поставения на коленЕте ми йод, ама утре (не дай си, Боже!) така ше се плеснем в нЕкоя шахта или в друга разновидност на софийските дупки, че 2 пожарникарски екипа няма да могат да ме изчегъртат после! А на мое място може да бъде (пак не дай си, Боже!) и някое детенце...

Не е парадоксът на Витгенщайн, нали? Хващаш за вратовете няколко смугли братя, даваш им цимент, лопати, отвертки, кирки, гроздова, по 10 лв за чаветата и каквото там е нужно за "доброто закрепване" на шахтите (не съм капацитет по въпроса, не знам), и сетне - около 1 милион души в Софето, стъпват безгрижно и не пишат смс-и от типа "Мамо, не ме чакай за вечеря, паднах в шахта до НДК-то, ще се видим в Пирогов! Целувки, Ани!"...


Взимай мерки навреме, госпожа! Скастряй ги тия от общините и не си прехвърляйте "горещия картоф" в ръцете! Лепете, кърпете, варосвайте, белосвайте... Че днес шахта, утре - баста...

Айде, отивам за каска! И наколенки!



Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vanesa83g
Категория: Лични дневници
Прочетен: 262284
Постинги: 58
Коментари: 152
Гласове: 325
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031