Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2014 13:18 - Никулденско със закъснение
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1807 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Задавих се с кост. Ще кажете - рано е още, денят едва започва. Така е, но цял живот се боря с разни люспи. Таман изгоня някоя мисъл, която ме тревожи, под нея изниква друга, все така добре прилепнала. Задачите са наредени и ме чакат в някаква торба, която нямам идея кой пълни, но понякога са така костеливи, че много трудно изваждам ядката, макар и на парчета. И този лук... очите ми се готови във всеки момент да потекат. Оцелявам единствено, защото все още стафидките ми носят усещане за сладост. Завивам се и си чакам розовата хрупкава коричка. Във фурната. Опс, в ежедневието.
Шаран съм.


Тагове:   шаран,   никулден,   кост,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3048150
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!