Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 09:29 - Остават 7...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1832 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Знам, Дядо Коледа, при мен не идваш-
камина нямам... Нямам и комин.
Под крилото блясъци гирляндени събирам,
треперейки под чуждите стрехи.
Не ме жали! Прозорците са мои!
И виждам как очакват те зад тях.
Познавам нощите им тъмни, неспокойни,
познавам звънкият им, весел смях.
Не ме жали! Аз студ и сняг обичам.
Тъй лесно е да пееш в топлина...
Под ледните висулки ноти сричам
и грея се в извивките на песента.
Не ми е нужно дарове от теб
да търся край посечена елха,
щом мога да закича живите дървета
и на върха им да стоя като звезда.
Не ме мисли! Комините те чакат.
Спусни през тях пакети с топлина,
усмивки- да си украсят лицата
и малко обич- щедро да я поделят!
А утре, щом трапезите раздигнат
и хлябът отделен за Господ, стане сух,
ще го оставят вън. Ела, за трима ни ще стигне.
С ръст на троха е Коледния дух.
 
автор: pc_indi




Тагове:   нова година,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Щастлива Коледа! Весели, празн...
24.12.2010 09:31
Щастлива Коледа! Весели, празнични дни!
цитирай
2. анонимен - Щастие на всички. И много сбъднати ...
24.12.2010 10:35
Щастие на всички. И много сбъднати мечти
цитирай
3. svoboda64 - Светлина в душата и плам в погледа, Ради!
24.12.2010 11:06
Защото "С ръст на троха е Коледния дух", но върши исполински дела!!!

Честито Рождество и щастливо посрещане на Бъдни вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3047362
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!