Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2010 09:12 - Остават 13...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1104 Коментари: 0 Гласове:
6



ЦЕНАТА НА ДОВЕРИЕТО Така съм създадена,
Че предпочитам
Да се усмихна, вместо да се намръщя,
Да погаля - вместо да ударя,
Да повярвам - щом ме погледнат в очите.
Много пъти са ме лъгали.
Дори най-скъпите, най-близките.
Обичта ми са тъпкали
С думи са ме оплитали -
И пак ме гледаха в очите.
Може още сто пъти да ме излъжат.
Нека.
Едно не искам: заради стоте измами
Веднъж да не повярвам само
На очите, които наистина
Са били искрени.

Станка Пенчева




Тагове:   нова година,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3050767
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!