Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2010 08:38 - Остават 26...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 661 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 05.12.2010 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДУША ПО МОНОКИНИ     Замина дискотеката на лятото.       И чувам пак       хрущенето на мидени черупки       под гумените си ботуши.       Душата ми по монокини       освободена, ненаситена.       Магията на хоризонта ме обсебва.       Чета надрасканите стихове,       които вятъра       оставя върху пясъка.       Опитвам се и аз,       но той безочливо       изтрива моя ямб -       добре позната ревност       сред поетите!         Харесва ми хазартния му нрав       и неговото нагло превъзходство.       И все пак помежду ни има родство.       Това ми стига.       Душата ми - довчера       римувала бензин и безнадеждност       по градските кръстовища -     сега зазубря
    хруптенето на мидени черупки
    и неговия неримуван стих.

                                  Лиляна Стефанова




Тагове:   остават,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3050389
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!