Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 08:00 - Остават 33...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1658 Коментари: 0 Гласове:
5



ДОБЪР ВЕЧЕР, Г-ЖО ТЪГА!     "Любовта е вечност!"
Франсоаз Саган

За какво ми е скучно безсмъртие?
Искам да бъда обичан тук и сега.
Ала късметът ми - взели го мътните.
Добър вечер, госпожо Тъга!

Уморих се да търся принцесата. Няма я.
Е, и аз не съм знатният шейх на Катар.
А душата ми сякаш Самарското знаме е.
Има повече кръпки от дрипав клошар...

Ще я дам в антикварен бутик срещу Лувъра
за бутилка бордо със Саган.
Цяла вечер на "Place L"Etoile" ще танцувам,
уморен от любов и тъга...

В полунощ ще взривим Триумфалната арка,
с декадентски тротил от Бодлер...
Любовта е цигара, сърцето - угарка.
Няма я вечната обич, ма шер!

Вероятно е вечен единствен стремежът
към безсмъртния, свят благослов.
Франсоаз, целуни ме, тъй както умееш.
Добър вечер, госпожо Любов!

Ей, ако срещнете мойта принцеса,
позвънете ми, моля, на всяка цена!
Давам ви целия свят на концесия...
Добър вечер, госпожо Тъга!


Ивайло Диманов





Тагове:   остават,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3043476
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!