Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2010 07:56 - Остават 57...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1601 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Чувствам се като онази череша, която обираме всяка пролет. Берем, берем... И все не успяваме да я оберем. Толкова много плодове ражда. Раздавам се. Радвам се, когато мога да помогна. На всеки. Независимо за какво. Е, аз не мога да бъда достатъчно ... всъщност не знам точно какво достатъчно. Не съм силна.
Днес се наложи да потърся помощ. И знаете ли какъв отговор получих? ""Не разчитай на мен!"". На два пъти. По различни поводи. И по различен начин казано.
Знам, че трябва да разчитам на себе си. И го правя. И се справям, според силите си и възможностите. Но понякога и аз имам нужда от помощ. Обаче - нъц!
Без мене, без мене... спасявай се...
Ще се спасявам. Защото знам, че не съм сама, защото усещам човека до себе си, дори и когато ни делят километри.
Днес съм мрачна и зла. Питам се дали не сбърках като предадох (продадох) мечтата си... Една от мечтите, която бях осъществила. Трудно е да се връщаш към мечтата, когато е била предадена веднъж. Дали не си отмъщава? Очите ми се насълзяват. Плача. Къде по дяволите ми се дяна силата?
Имам нужда да мълча, а трябва да говоря. Почти постоянно. Имам нужда да поплача, а трябва да се усмихвам. Неизменно. Майната ми! Заслужила съм си го!
Толкова много пъти по толкова различни начини съм падала. И пак съм се изправяла...
А сега искам само... един билет до луната...





Тагове:   остават,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. naidobriq - Поплачи си
04.11.2010 08:12
Случва се човек отвреме на време да си поплаче но след това задължително трябва да се изправи усмивката на лице и пълен напред....А билета за луната що пък не......Успех ти желая.Поздрави....
цитирай
2. radalia - Заминавам на майната си аз. . . на ...
04.11.2010 08:26
Заминавам на майната си аз... на луната де! ;)
цитирай
3. mmagy - Не бързай да ставаш, излей сълзите и ...
04.11.2010 09:11
Не бързай да ставаш,излей сълзите и после бавно се изправи,изтупай полата,залепи една усмивка,като брошка на ревер да ти пази сърцето иии към луната.Сигурна съм има някъде някой,който няма да ти каже"без мен".Поогледай се и ще го видиш.Късмет,Ради,много късмет ти пожелавам!
Ей и се обади,когато се върнеш от лунното пътешествие;)*
цитирай
4. radalia - О, има го този човек
04.11.2010 09:26
Той е до мен. За съжаление, има неща, които не зависят и от него. Хубаво е, че ми е дал крилото си ;)
цитирай
5. nadagr - Урокът "Не разчитай на мен"
04.11.2010 09:36
е много болезнен, но и много лековит. Знам го от опит.
Поздрав с усмивка!
цитирай
6. radalia - Имаше една приказка за неволята :)
04.11.2010 09:36
Имаше една приказка за неволята :)
цитирай
7. razkazvachka - Сори - останали са ми само билети до Марс:)))
04.11.2010 12:06
Но ти изпращам всичкото слънце на златния ден!
цитирай
8. radalia - "Нека бъде светлина!"
05.11.2010 06:54
"Нека бъде светлина!"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3050389
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!