Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2010 17:48 - "Толкова ми е вълнуващо"
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1564 Коментари: 0 Гласове:
7



Вече наистина не знам до къде могат да стигнат водещите на българските национални телевизии. Страх ме е да гледам някоя регионална. Някак придъвках употребата на пълния член. Не неговото пропускане, неговата прекомерна употреба. Явно решиха, че така изглеждат по-интелигентни. Както и от израза "голяма цифра". Моля някой осведомен да ме светне от колко кегела нагоре цифрата става голяма.
Заглавието на краткия постинг е откраднато от някаква Мария Силвестър, която се напъва да ме забавлява в съботния следобяд. "Въх колко сте умен" - възклицание към Максим Бехар. Нейн израз е и "в на предвид"... Хм, това дали не се пише слято?
И все пак има нещо успокояващо. Добре, че на телевизионните водещи не им се налага да пишат... И ние да четем написаното.

И все пак, за да не мърморя прекалено за събота, късен следобед, предлагам ви едно зашеметяващо изпълнение на група фенове на Тотнъм. Вижте ги, струва си :)





Тагове:   телевизия,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3047124
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!