Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2009 18:25 - Просто така...
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1641 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 17.03.2009 15:41


image

Пак ме е обзела графоманията. Не знам за какво да пиша, оставям се на желанието да запълня десетина реда с някакви думички, като тайно се надявам да се получи някакъв текст. Като тези замръзнали капки по въжето тази сутрин. Някои от тях са свързани, някои разделени... Но всички те пукаха в пръстите ми, когато мятах поредната дреха отгоре им. Също като дните ни. Понякога имам чувството, че вечерта затиска и счупва дневните проблеми и преживелици. Понякога ги стопява, понякога просто ги покрива с някаква топлина и... надежда може би? Не знам. Различно е всеки път. Събота вечер е. Навън е смразяващо и бяло. Вътре - всеки заобиколен с топлината си - недозирана, непремерена. Можеш ли да бъдеш човек изобщо, ако дозираш усмивката си? Тази вечер ще послушам Коен. Странно ми действа. Малко ме натъжава, а в същото време ми вдъхва увереност. В човешкото. В мен. В следващата крачка. В пътя...
Казват, че това око приличало на моето...


"If it be your will
That I speak no more..."




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sigrina - [S]
21.02.2009 19:37
Познато чувство :)
цитирай
2. candysays - ...Както са ти казвали и други тук, преди мен-
25.02.2009 12:59
присъствието ти е наистина изпълнено с топлина.. Това най-ясно и веднага се откроява.

Така че - пиши. Винаги е топло, когато ти го правиш :)
...............
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3043785
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!