Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2008 21:05 - За жените, мъжете и Перперикон
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4510 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 12.09.2009 19:57


Извинете за налудничавото заглавие. Сигурна съм, че ако имате търпението да изчетете всичките ми думички, ще стигнете до връзката. 

Напоследък срещам предимно мъже, които познават добре жените. Познават много добре жените. Намират начин да позволя да ме опознаят, както и аз тях. Общуването с такъв мъж е лесно, когато не страдаш от манията, че трябва да очароваш, да предизвикаш внимание, да го задържиш след това. Всъщност наясно съм, че не съм с нищо по-различна и не се откроявам от другите жени. Удобно ми е, когато съм една от всичките. Не виждам в това нищо обидно. 

Преди време бях писала за един от въпросните мъже, който уникално е изградил женския образ в своите произведения. С цялата разноликост, сила, обаяние, дребнавости, доброта и жестокост. Говоря за Боримир Дончев - Борей. Първият ми досег до него беше именно с една книжка, която синът ми беше купил в Перперикон - "Родопеа, жрицата на Перперикон". Когато миналата година я прочетох, докато бях на Скалните мостове, не можах да се сдържа и в постинг от онова време я бях споменала. Това предизвика и коментар от автора. Преди месеци прочетох и втората му книга - "Самира" - отново безкрайно логичен женски образ. 

Покрай Борей и неговата Родопеа, нямаше начин тазгодишното ми посещение на Перперикон да няма връзка с романа. И съвсем по женски, разхождайки се сред развалините, наречени археологически находки, сякаш чувствах присъствието на героинята от романа...

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Клипчето - една много добра хармоника в една известна песен... ;)





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ne
13.10.2008 23:31
zaka4aj myrtvite!
цитирай
2. rocko - Хей...
14.10.2008 05:49
Прегръдка от мен :)))
цитирай
3. radalia - анонимен,
14.10.2008 08:23
....
цитирай
4. radalia - Роко,
14.10.2008 08:23
Прегръдка и за теб :)
цитирай
5. radalia - :)
17.10.2008 15:48
...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3043349
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!