Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2008 22:00 - А де! ;)
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1154 Коментари: 4 Гласове:
0



Тази вечер не мисля за Утре. Нито за вдруги ден. Нито за след седмица, месец, година...
Играя си. Като малко дете с новата играчка. Шаренко е :)
И успях да се наместя тук:

image

Обаче ми прилича, нали? И добре си пасва със снимката-аватар в блога
Спомних си лятото. :)) Пресата съвсем не е от мястото на пейзажа...

image

И как да се спра?
Не можах.
И без това тя толкова ми влияе на настроенията...
Малко ще се отплесна. Познавах човек, който на времето пушеше цигари Хасково, защото се кефеше като смачка фаса с крака си.
Та... и аз - на луната ;)

image



Гласувай:
0



1. wildroses - ;)
10.01.2008 22:09
Третата планета вика Радалия!
хехе
Първата снимка особено...е...с особено приятно настроение :) ретро, като от някой филм..
Как ги правиш тези работи? ;)))
Поздрави
цитирай
2. radalia - Ами как...
10.01.2008 22:17
Търся си начини, докато седя пред рс-то ;)
цитирай
3. danyolka - Ради,
11.01.2008 09:38
доста си напреднала, Фотошоп?
цитирай
4. candysays - Фотофън, прочетох аз на телевизора ;-))))
11.01.2008 10:07
Чудесно забавление, Ради, много ми допаднаха снимките! Особено първата и третата :-)))

Поздрави и приятен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3051114
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!