Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2008 01:45 - Полулунно
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1461 Коментари: 5 Гласове:
0



Странно ми е. 
Напрегнато.
А няма причина.
Като пред раждане.
Като усещане за нещо, което не съм направила, а е трябвало.
Като очакване.
Обикновено в такива вечери знам, че е виновна Луната. Пред новолуние е...

image

Или обреченост...

image

image

Плахите стъпки, изпомачканите чаршафи
и кучетата на безсънието
цяла нощ дращят по външната врата, смалява се, изтъняват костите, изсъхва
непожелаваното тяло,
камък в утробата,
върху езика,
изпълзяват голи охлюви изпод камъните
и по лигавите им следи се прокрадва самотата,
опипом като слепец се движиш напред-назад,
от единия до другия край
на пресъхналото желание,
по блажните коридори на къщата
избуява зеленикав мухъл
като очите й, като плача, чия е къщата
и кой е този град, и кой ще те утеши
в увисналия на парапета следобед,
жената ли
с напуканите устни,
и разранено зърно на лявата гръд
или желанието да я приласкаеш
и да възвърнеш свободата си.

                                                                                      Аксиния Михайлова





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - :)
06.01.2008 01:52
Важното е да знаем името на виновника от там нататък всичко е много по-лесно

цитирай
2. radalia - И желание
06.01.2008 10:55
;)
цитирай
3. viovioi - страхотно постче!!
06.01.2008 12:32
Как ти хрумна такова потресаващо и много вълноващо нещо? Е това наистина е оригинално! Браво!!!!
цитирай
4. radalia - Не е хрумване...
06.01.2008 12:33
Беше (и е) ... в мен.
цитирай
5. rotazia - Чудя се защо сме така еднакво отд...
07.01.2008 16:40
Чудя се защо сме така еднакво отдадени на чувството самота , та толкова красиво я рисуваме и с толкова'' любов''си я споделяме ! И аз като теб съм в едно перманентно напрежение в духа ми , в тялото ми , балона в мен всеки миг ще се пука , Боже мили, и се радваме , че сме жени !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3053427
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!