Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2007 23:13 - ФСБ
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5343 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 04.03.2008 12:02


Отдавна се канех да подбера песнички на следващата ми любима група - Формация Студио Балкантон. Може би за по-младите трябва да разкажа точно какво означава Балкантон, но ще ги оставя да се поровят при чичко Гугъл. Така или иначе, много от моето поколение се заслушваха в песните на ФСБ. Бяха нещо ново, звучаха по нов начин...
И понеже времето днес във Варна е едно такова духовито, започвам с тази песен

Иде вятър

Както страдаме от грипове
и целуваме от скука,
иде вятър и напипва
във живота ни пролука.
Както вярваме във слухове
и навиваме обиди,
въздух в стаите избухва -
иде вятър, иде…
Хей, иде вятър, иде…
Сепнато от сладък спазъм,
вдига времето камшика,
песента която пазим,
вятър тананика.
И косите ми сивеят,
и душата ми отлита.
Хей, иде вятър, иде…




Продължавам с песните, които всички си припяваме ;)

Обичам те до тук

По своя път един и същ
разнася мълнии трамвая,
гърми и обещава дъжд,
а аз какво да обещая?

Обичам те до тук.

Обичам те до тук,
до този мост, до тази гара,
до този миг и звук,
до розата на светофара.
До ъгъла на тротоара,
обичам те до тук.

Сега трамваят е нащрек,
внезапно забелязал,
че вече съм един човек
от релсите излязал.

Обичам те до тук.

Обичам те до тук,
до този мост, до тази гара,
до този миг и звук,
до розата на светофара.
До ъгъла на тротоара.

И отминават твойте крачки,
изглежда, че съм станал друг
след този писък на спирачки,
обичам те...



След десет години

Днес ще се срещнем -
след десет години.
Вчера ли бяхме на двайсет и две?
Разделихме се с надежда
тук на този сив площад.
Пак да се срещнем
след десет години,
за да разкаже всеки от нас
със какво се е преборил,
от какво не е заспивал
и какво е надживял.

Днес ще се срещнем -
след десет години.
Влакове тръгват
от всички страни.
Но един от тях остана
на една далечна гара,
пак на двадест и две.




Пак ще се прегърнем

Мен ми стига - ти си тук,
имаш още мойто рамо,
стига ми, че без звук
пак се прегръщаме.

Тичат, блъскат се в нас
думи, погледи.
Никой и днес не разбра
как сега се завръщаме.

Колко улици със теб извървяхме
под небе и липи -
пак да се намерим,
пак да се прегърнем завинаги.

Как един без друг сме живяли
в този свят от бетон
и стъкло - мъртъв свят,
в който всеки със вик се е раждал
и очаква до днес любовта си.

Мен ми стига - ти си тук,
имаш още мойто рамо,
стига ми, че без звук
пак се прегръщаме.

Тичат, блъскат се в нас
думи, погледи.
Никой и днес не разбра
как сега се завръщаме.

Колко улици със теб извървяхме
под небе и липи -
пак да се намерим,
пак да се прегърнем завинаги.

Как един без друг сме живяли
в този свят от бетон
и стъкло - мъртъв свят,
в който всеки със вик се е раждал
и очаква до днес любовта си.

Мен ми стига - ти си тук,
имаш още мойто рамо,
стига ми, че без звук
пак се прегръщаме.



Гара разделна



Илюзия




Епизод от романтичен филм



Малко съм разколебана коя песен да избера за специален поздрав за desify. Затова нека да не е една, а следващите две:

Високо

Високо, високо, високо,
високо застани,
над завист и обида,
над дребните сплетни.

Високо, високо, високо,
над завист и обида.
Високо, високо, високо,
високо да те видя.

Високо, високо, високо,
над всичко днес бъди
и обич синеока -
звездите са звезди.

Високо, високо, високо,
и обич синеока,
звездите са звезди
защото са високо.

Да те видя - високо застани.
Да те видя - над дребните сплетни.
Да те видя - над всичко днес бъди.
Да те видя.

Високо, високо, високо,
високо застани,
над завист и обида,
над дребните сплетни.

Високо, високо, високо,
над завист и обида.
Високо, високо, високо,
високо да те видя.

Да те видя - високо застани.
Да те видя - над дребните сплетни.
Да те видя - над всичко днес бъди.
Да те видя - звездите са звезди.

Да те видя, да те видя,
да те видя, да те видя.

Да те видя, да те видя,
да те видя, да те видя.

Да те видя, да те видя,
да те видя, да те видя.

Да те видя, да те видя,
да те видя, да те видя.
Звездите са звезди.



Вълче време



Последният човек

Последният човек върви към нас,
Вълви без пол, библия и знаме.
Последният човек не иска власт,
Той няма име глас и памет.
Върви към нас
Не се усмихва нито ни се сърди
Сърцето му е мъничък компас,
Стрелката му насочена не мърда.
Последният човек не иска власт,
Не чувства жега, студ,
Не чувства страх.
Върви човек, а всъщност – гола кукла.
Той няма памет, име, той няма срам –
Последният човек върви насам,
Последният човек върви и си пиука.



И накрая...

Дъждовни въпроси



Тагове:   ФСБ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitakat - Ради,
05.11.2007 23:22
какво да коментирам...ФСБ. :)))
Благодаря. :)))
цитирай
2. radalia - Понякога и това е
05.11.2007 23:25
достатъчно :)

Моля.

Направих го, заради себе си... (егоизъм в чиста форма)
цитирай
3. mi6ka66 - Благодаря ти за емоцията :)))
05.11.2007 23:35
"Високо" ми е една от най-любимите български песни :-*
цитирай
4. radalia - Мдаааа :)
05.11.2007 23:40
Радвам се, за което :)))

Наистина е ценна песен!
цитирай
5. svetlan - Ради, ти си една голяма работа!
06.11.2007 09:49
Ради, ти си една голяма работа!
цитирай
6. radalia - Хиххи :)
06.11.2007 10:04
Само една? ;)
цитирай
7. temenuga - Стил, класика, интелигентни отговори на вечни въпроси
06.11.2007 11:13
Благодаря за естетското удоволствие!
цитирай
8. radalia - Много си права!
06.11.2007 11:42
Точно заради това посъбрах тези песнички на едно място :)
цитирай
9. анонимен - Аз ти
06.11.2007 11:43
благодаря,особено за "Мен ми стига",канех се да те попитам дали я имаш,но ти ме изпревари,благодаря ти много!!!!
цитирай
10. radalia - За съжаление,
06.11.2007 12:03
снощи не ми стигнаха силите да добавя още няколко песни. Вероятно ще го направя през някой от следващите дни
цитирай
11. buratino - Наистина трябва да мине време за да ...
06.11.2007 19:36
Наистина трябва да мине време за да оценим красотата на българската музика. Само ще добавя, че ФСБ са единствените българи носители на наградата Грами!
цитирай
12. tumnokosa - Ради...
06.11.2007 20:30
Ама ти си наистина невъзможен човек...казвам го с хубавото чувство :) ,приеми го като комплимент:)
Прегръдки :)
цитирай
13. radalia - buratino,
06.11.2007 20:49
Радвам се, че се престраши да коментираш при мен ;)

И ти благодаря за допълнението :)
цитирай
14. radalia - tumnokosa,
06.11.2007 20:50
Страхувам се, че съм много възможна даже ;)

Прегръщам те и аз! :)
цитирай
15. buratino - Ами аз съм си страхлив и рядко се п...
07.11.2007 08:42
Ами аз съм си страхлив и рядко се престрашавам!
цитирай
16. trevistozelena - :)
07.11.2007 14:21
поздрави за хубавия постинг! всъщност истината е, че не харесвам чак толкова ФСБ - приятни са ми, но не са ми любими. аз скоро си изпросих от един готин доктор диск с класация на 150-те най-най-хубави бг-песни и напоследък само него си въртя, качих си около 80 от тях на мп3-ката (щото имаше и не кой знае колко най-най:) ). много ме радва, защото наред с любимите ми Остава, Уикеда, Дони и Момчил (просто обожавам Дони), си въртя и Васил Найденов, Щурците, в частност Валди и тн. някои песни си ги спомних. открих една, която е чудна, а май никога не съм я чувала - "миг като вечност" на Тодор Върбанов - много много хубава. а също се подсетих и за един експеримент на Дони със запис на Леа Иванова - "Спри до мен" - получил се е изумително приятен дует - преди време на една Нова Година в морски хотел слушах Дони наживо и изпя и тази песен, оттогава го броя за свръхчовек:)
отплеснах се...:(
целувки:)
цитирай
17. radalia - Да, аз също често "се връщам"
07.11.2007 15:02
към българската музика. Имам известна колекция ;)
А специално за "Спри до мен", преди време я качих в тубето:
http://youtube.com/watch?v=EO6z6Lls4nc
цитирай
18. desify - ДК:..
08.11.2007 21:28
Честит имен ден, Красиво име :]
Знаеш какво да ми пуснеш, благодаря ;р
цитирай
19. анонимен - haha
24.05.2008 02:22
кой е написал музиката на " След 10 години?

песента е крадена, останалите копирани оттук оттам
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044102
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!