Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2007 00:12 - Дъжд
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 968 Коментари: 0 Гласове:
0






Тази вечер поискаха да пиша за мечките, сърничките, тревичките и буболечките...
А аз пак се сетих за тази песен. Любима ми е... Особено в такова време. Навън вали. Красиво. Топло е и прозорецът е отворен. Капките падат върху ламарината в някаква странна мелодия. Приглася им шумът от автомобилните гуми по мокрия булевард. Светлините в отсрещните прозорци изгасят една по една, а тези, които още светят са някак размити и разляти от водната стена, която ни дели. Спокойно е. Толкова спокойно, че дори не ми се иска да си лягам. Някак сънят ще ме приближи до утрешния ден, когато отново ще трябва да скачам върху невидими педали, за да бъде всичко навреме и в срок. 

Сетих се нещо написано за мен...
"
Сънувах нощ във краски есенни,
поляна, теб, звезди в небето.
Наистина ли ми е песенно?
Или открадна ми сърцето?"


Не мога да не добавя и края на песента:

Rain, rain, rain, in my tears
Measuring carefully my years
Shame, shame, shame, in my mind
See what you"ve done to my life
See what you"ve done to my life 

image





Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3050423
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!