Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 20:56 - Не мрънкам!
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2643 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2007 21:04


image


Понякога ми се иска просто да поседя и да помълча...
Не знам защо в такъв момент хората си мислят, че съм обидена, натъжена, разочарована...
А аз съм само изморена. При това съм още в самото начало. Дали ще издържа до края?
Отново и отново се питам дали се хванах с нещо, което не е за моята уста... Вярно е, че този път не съм съвсем сама. Но пък продължавам да се чувствам все по-самотно. 
Преди имах безкрайно много време да се виждам с приятели. Тогава не излизах. Сега искам да ги видя, но единствените сили, които ми остават в края на деня стигат, колкото да се добера до в къщи, да поблогствам малко и да се търкулна в леглото. Да, изморена съм. Боли ме тялото. Вече и мускулни трески не получавам. Кожата на ръцете ми от ден на ден загрубява...
Все повече излизам от лабиринта на думите и попадам в света на работата. За едно по-спокойно утре. 
Запалих свещ. Да се порадвам на топлата й светлина, да се усмихна на играта на пламъка и да помечтая. Поне мечтите ми все повече се доближват до реалността. В началото на миналата година си поставих за цел да си сменя работата. Не виждах никакви изгледи, но август 2006г. ми донесе такава възможност. За тази година  целта ми беше да изградя нещо, което мога да наричам мой дом. Отново изглеждаше химера. А сега избирам, купувам, нося ламинати, теракоти, лепила... Може значи целите и мечтите да са повече от просто думи. Изречени дори само пред себе си...


Тагове:   Мрънкам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - и преди знаеше
09.10.2007 21:06
че може ,нали?
цитирай
2. radalia - През последните години
09.10.2007 21:14
започнах да си поставям почти безумни цели-мечти. И най-интересното е, че за осъществяването и на двете, най-голяма роля изигра един и същ човек.
цитирай
3. bambola - За едно по-спокойно утре. .....:)
10.10.2007 00:11
obicham tazi pesen i tozi duh na vzeto reshenie ,vapreki vsichko :))
цитирай
4. radalia - bambola,
10.10.2007 10:13
... а може и да е ЗАРАДИ всичко ;)
цитирай
5. svetlan - Един нормален и разумен човек пр...
10.10.2007 14:39
Един нормален и разумен човек прекарва повече от 70 %, от живота си, подлагайки на съмнение своите постъпки и действия. Един не-дотам нормален и не-съвсем разумен човек не се съмнява в себе си. Разликата е, че втория тип има в живота си мноого весели и щастливи мигове, дори и без да го осъзнава. Първият тип осъзнава своето щастие, но не може пълноценно да му се израдва. А в крайна сметка живота е един и в единия, и в другия случай. Мисля, че те разбирам, мога да кажа само, че аз в тези случай се спасявам с един, единствен въпрос: Колко живота ще живея? и му отпускам края ... :) усмихни се, все ще има за какво :)
цитирай
6. radalia - Усмихвам се доволно :)
10.10.2007 15:13
Има за какво, разбира се. Нищо, че малко се страхувам от поредното предизвикателство, което си създадох. Но пък така се чувствам жива. А и ако успея да успея... Ха-ха-ха ;)
цитирай
7. анонимен - радалия
10.10.2007 22:18
как правиш тоя фокус с ютубито, да се пускат като отвориш постинга?
цитирай
8. radalia - tlnet,
10.10.2007 22:26
Като го пожелая силно ;)
цитирай
9. radalia - zora1,
10.10.2007 22:27
Може би и малко шанс, за да не изтървеш птичката, която каца на рамото ти :)
цитирай
10. radalia - :)
11.10.2007 08:00
То е същото :)
цитирай
11. mmmmmmmmm - Внимавай какво си пажелаваш,
11.10.2007 18:39
че да не ти се случи:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3039310
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!