Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 21:31 - Не изхвърляйте!
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1762 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.09.2007 21:38


image

Снощи бях нервна, мрачна и зла. Знам защо. Колкото и да се опитвам да остана над някои неща, пак продължават да ме напрягат и да съм на крачка от изливането на огън и жупел. В такива моменти  ставам като вулкан и мога да залея и унищожа всичко живо. Заради това се затварям в себе си и се дистанцирам от целия свят. Забелязвам все по-често, че виновникът добре бяга от мен. Явно близките добре ме познават.
Изгледах едно филмче, което ме провокира да мисля на тема до колко истината е илюзия и илюзията е истина. Ще си призная, че отговор от сорта "Времето ще покаже" не ме задоволява. И не, защото не искам да чакам да му дойде времето. Знам цената на търпението и в това отношение не съм скъперник. Друга е хватката и ще я измисля. Време - дал Господ!
Днес реших, че чакам с нетърпение да дойде 22 декември. Тази мрачина още в 19ч. ми идва в повече. Налага се да светя аз. Понякога. Дали отразявам нечия светлина? Като оня лунен сърп над полицейското управление, който виждам в момента. Странно оранжев и илюзорно топъл. Все пак светлината му е отразена. Дали щях да се чувствам по-добре, ако този факт не го знаех? 
От почивката миналата седмица ми остана един лаф: "Ще ти мине!". Представете си само колко изнервя. Винаги! Дори, когато е казан с успокоителен тон. Няма как да не го впиша в един измислен диалог:
- Пука ли ти?
- Знаеш, че винаги ми пука!
- Ще ти мине!
Или в друг подобен:
- Пука ли ти?
- Ще ми мине!
Коя ли роля да си избера? Защото често ми задават първия въпрос - под една или друга форма.
Не съм добра. И днес... 
Но пък се усмихвам. И затова имам причини. :)
Нали във всяка ситуация трябва да усещам нещо сладичко и сочно. Дори на края на лятото (в буквален и преносен смисъл).
Пожелавам го и на вас. Никога не е излишно още малко... Затова ви подарявам това:

image


И ... бъдете мъдри, за да не  изхвърлите вярата, надеждата и любовта си!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ЕЙ СЯ ПЪК!
18.09.2007 21:01
99% от живота се описват от пет лафа, между които и горепосочения :). За останалия 1% трябва да ти пука. Ама много! Английската думичка е care..Поне едно от всичките й значения. Не главното.
П.С. Госпожице, вие сте пили!
цитирай
2. radalia - анонимен,
18.09.2007 21:24
А сега е четки - госпожица..Пила съм била и била съм пила...
Someday I'll care... probably
цитирай
3. desify - ДК:..
18.09.2007 22:30
И това ще ти мине... А пука ли ти?
цитирай
4. radalia - Someday...
18.09.2007 22:35
...пропуканото се запушва.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3043221
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!