Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2007 19:47 - "Преди петелът да пропее, ти три пъти ще се отречеш от Мен."
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2007 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2007 19:52


.

И мога много пъти по три. Знаеш. А да ме нервираш не умееш. Не се опитвай - губиш време. Аз имам дяволско търпение. И вяра имам - даже и за трима. Не искам днес да пиша в рима!
А тя нарочно май са получава... Дали пък да не почна отначало?

Една луна и куп звезди, къде ли пак са твоите очи? И слънчева пътечка рано призори... Една безснежна зима ги откри. Но май ми става нещо... Навсякъде е толкова горещо... Мислите сами в куплети се редят, сърцето ми не искат да щадят.

А ти след твоето винаги вървиш. Уверен в себе си, че не грешиш. А аз разколебана,  в себе навярно неуверена, поела две напред, а правя всъщност три назад. 

Не мога да повярвам, че съм силна. Макар и ти да го твърдиш. 
И винаги успявам да се килна, на крачка преди всеки финиш.
А някога остен ти обещах. И ту намирах, ту загубвах сили, ръка протягах, юмруци, казваш, пращах. И неведнъж, път към ешафода ти посочвах. И разпнат беше, и кървеше. И раните превързвах с лекота. Това ли е, което от мен направи силната жена? Приятелката - най-добрата, която те посреща винаги на прага, когато връщаш се понесъл своите вини, очакваш някой да те укори? Е, не! Това не винаги се получава. И раната превръща се в жарава, която пари и разпалва онзи огън, който е достатъчен за двама!

(Простете, ако тук намерите рима или ритъм нескопосан. Повредих се - това ще е единствена причина.)

А песничката е за тези, които знаят да обичат! ;)




Тагове:   мен,   ОТРЕЧЕШ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - Хубав пост в рима!
07.08.2007 21:02
А ти отново си тъй неотразима!:)

И песента ми е любима,
докосва болката незрима!

Приятна вечер и до утре!Пак в рима!:)

цитирай
2. radalia - Аз - неотразима?
07.08.2007 21:09
Нима долавяш в мене мима?
Обичам да мълча,
мразя да гълча.

Отговориха ми с песен друга
харесах таз заслуга!

А римите не искам да ги пиша,
предпочитам любовта да дишам!
цитирай
3. melsun - Любовното ухание копнежно
07.08.2007 21:32
и аз обичам да го вдишвам нежно!
Какво пък пречат римите любовни
на тези чувства тъй свободни?
цитирай
4. radalia - И...
07.08.2007 21:33
може би достойни? ;)
цитирай
5. melsun - Всеки...
07.08.2007 21:49
е достоен за любов!
цитирай
6. radalia - Абсолютно
07.08.2007 21:50
съм съгласна!
цитирай
7. brumbrumm - .
07.08.2007 21:51
Преди петелът да пропее, ти три пъти ще се отречеш от Мен...

това ме уби.Накара ме да се замисля и да ти кажа,все още мисля.Отричали са се от мен.Повече от три пъти...ох все тая..
постът ти много ми хареса!
цитирай
8. radalia - brumbrumm,
07.08.2007 21:53
За това ме подсетиха снощи. А иначе... до болка знам какво е да се отрекат от теб. И може би, точно заради това не бих го направила! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3048530
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!