Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2007 19:08 - Спам №4
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1298 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2007 19:17


.
.
.

...Желанията винаги са ни движели. Моралните принципи, заложени още в детството или тяхното отсъствие също оказват влияние. При тяхното наличие, няма как да душевното ни равновесие да не ни напуска. Хубаво е, когато това се случва рядко. А колко често е присъствието на някакъв морал? Понякога даже няма и намек за хармония. За да я има нея, дали не трябва да се лишим от нравственост? Все по-често се убеждавам, че са такива законите. Нечии закони. Не искам да живея според тях! Някога мечтаех да докажа, на първо място пред себе си, че може да се съществува, не просто да се съществува, да се живее пълноценно и щастливо, постъпвайки само според принципите си. Детска наивност....
image


Цената на доверието                                           Станка Пенчева

Така съм създадена,

Че предпочитам

Да се усмихна, вместо да се намръщя,

Да погаля — вместо да ударя,

Да повярвам — щом ме погледнат в очите.

 

Много пъти са ме лъгали.

Дори най-скъпите, най-близките.

Обичта ми са тъпкали

С думи са ме оплитали —

И пак ме гледаха в очите.

 

Може още сто пъти да ме излъжат.

Нека.

Едно не искам: заради стоте измами

Веднъж да не повярвам само

На очите, които наистина

Са били искрени.


А сега дължа едно извинение. Не бих мога да използвам клип от youtube, без разрешението на човека, който го е качил. Все пък той е част от нашето не толкова малко блог-общество. Това е единственият вариант на песента, която бях избрала. Надявам се, че няма да ти стане много неприятно, djaba!





Тагове:   спам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - Доверието!
21.07.2007 20:16
Най-важното нещо в човешките взаимоотношения!
Поздрави!:)
цитирай
2. radalia - Бих добавила -
21.07.2007 20:17
и откровеността ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044008
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!