Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2007 20:05 - Изморена
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2977 Коментари: 12 Гласове:
0



Всъщност знам, че не е умора. По-скоро взиране в себе си. И задаване на въпроси... От години наред... Можех ли да изтърпя своеволията на баща ми, когато всяка вечер се прибираше пиян и вдигаше скандали, често придружени с физическа разправа? Можех ли да му посегна и да го изгоня, когато стана нетърпимо? Можех ли да понеса вестта за болестта на майка ми в момент, когато се развеждаха, аз завършвах училище, а сестра ми беше малка? Можех ли да се омъжа още през първата година следването си и да съм готова да го зарежа, заради детето и семейството? Можех ли след години да работя, да се грижа за семейството си и да уча? Можех ли да възнегодувам срещу това да остана съпругата на художника и да започна своя си път на себеосъществяване? Можех ли да поема отговорност и да отгледам сама детето си въпреки, че години наред продължавах да бъда влюбена в баща му? Можех ли да постигам всеки ден по един малък връх в работата си – да съм щастлива, че правя другите около мен вярващи в себе си?Можех ли да предам една мечта, за да поема по непознатите пътеки на нова работа? Можех ли да изкача един планински връх при скорост на вятъра 120км/ч, за да достигна до непознати височини на духовно изживяване? Можех ли да скоча с парашут, за да видя колко ниско съм била паднала? Мога ли отново да творя спокойствие и да създавам усмивки? Мога ли да вдъхвам увереност и надежда?Мога ли да подавам ръка или само крак успявам да подложа?Мога ли да не липсвам на никого? Мога ли да забравя?Мога ли да ... ме няма?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vasisid7 - можеш!
08.07.2007 20:55
Можеш камък да стоплиш във пазва.
Можеш жар да носиш в ръце.
Колко трудно това се оказва-
да затоплиш едничко сърце.
цитирай
2. silviana - -~-
08.07.2007 20:59
"Можех ли да постигам всеки ден по един малък връх в работата си – да съм щастлива, че правя другите около мен вярващи в себе си?"
Можела си.
И сега можеш.
Всичко друго... е просто живот.
цитирай
3. ignatkan - Ти си тук
08.07.2007 22:59
и това е прекрасно!
цитирай
4. letisi - човек е това което направи със себе си в света....
08.07.2007 23:01
усмихни се....има за какво
цитирай
5. radalia - Всъщност
08.07.2007 23:47
Постът ми беше продиктуван от едни думички, които не чувам за първи път, но отново ме разтърсиха. Някой не ме заслужавал...
Адски много ме боли от това!
Та всичките тези въпроси, които си съдържат и отговорите, водят само до един - и кво от това?!?
цитирай
6. comfy - Не
09.07.2007 00:36
съжалявай за миналото - то е кофа с пепел!

...
цитирай
7. radalia - Ей,
09.07.2007 00:37
Ама аз не съжалявам да нищо! :)
Нали без миналото нямаше да съм това, което съм ;)
цитирай
8. trevistozelena - целувки
09.07.2007 02:10
Радалия, точно две топли целувки. разбира се, че можеш
цитирай
9. zvezdichka - Определено няма
09.07.2007 12:06
да можеш да забравиш някои горчиви истини, но именно те ще те тласкат винаги напред, каквото и да идва към теб, то ще те провокира, ще изпитва силите ти, ще те прави по-силна навярно... И въпросите, които си задаваш ще ти бъдат полезни надявам се, защото именно те ще те карат да търсиш и да не оставаш в това положение, което не те удовлетворява и не ти харесва...
Поздрави на едно търсещо и откриващо себе си момиче :)
цитирай
10. ady - Можеш
09.07.2007 12:52
нали за това си това което си:)
цитирай
11. mattea - малко почивка
09.07.2007 15:07
няколко дни отпуска за имаш сили да погледнеш не само назад а и малко повече напред... :))))
и да видиш още какви неща ще можеш :))
цитирай
12. radalia - "Има три неща, които възрастните
09.07.2007 17:30
могат да научат от децата: да бъдат радостни без повод, винаги да са заети с нещо и да се стремят с всички сили към това, което желаят."
П. Куелю
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3048530
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!