Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2007 20:49 - 400 км за една бира и ... още нещо ;)
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3169 Коментари: 19 Гласове:
0



Първо искам да уточня (защото обичам точността до маниакалност), че бирата не беше само една. То и няма как да е иначе, защото жегите в този град са просто непоносими. Обичам го! Първите ми спомени за него са от времето, когато ходех права под масата. После, нали съм морско чадо, лагерите ни обикновено бяха по планините. И най-често посещавана беше Родопите. А пътят неминуемо минаваше през този град и милите ни учители, ни пускаха да опознаваме родината самостоятелно, а и те да си свършат някаква работа. Таман завърших училище и се омъжих за хасковски художник. А неговите приятели 90% бяха от Този град. Тогава улових неповторимата атмосфера на града. 
Та седя си аз в събота вечер и гриза нокти, че тази година се разминавам с един куп оферти по посрещането на Джулая. А това ми се случва за първи път през последните 5 години - време, през което определям семейното си положение с израза "щастливо  разведена". Хапя устни, гриза нокти и гледам умно монитора (поради липса на нещо по-интересно за гледане). И изведнъж покана "идвай". Подминах я с необходимото чувство за хумор. Но, когато от друг източник чух думата "ела", бъзна ме нещото, което малко му трябваше, за да ме завладее. И понеже понякога чета между редовете, а понякога през ред, взех, че в неделя сутринта се метнах на влака. И отидох. И се оказах сама. В първия момент влагата в очите ми беше успешно скрита от слънчевите очила, с които рядко се разделям. В следващия момент, пушейки дълбокомислено, седнала в градската градина, си дадох сметка, че за първи път ми се предлага възможност да поскитам сама. Да проверя колко и дали мога да намеря любимите си местенца. Оказа се, че никак, ама никак не е трудно! Стигнах и до онова невъзможно за намиране местенце, от което стават най-хубавите "жабки" в реката. Подхвърляйки си камъчетата намирах отговори, вземах решения...
Оня чичко, един от символите на града, беше надал ухо, за да му разкрия тайните си, но само му се усмихнах хитричко. Разбрахме се много добре! ;)
Качих се на високото. И понеже разни заграждения и парапети не биха могли да ме спрат, опитах се да сляза по кратката процедура надничайки за още мъничко от панорамата. Слава Богу, този път чехълът ме спаси :)))
Изпих една (първата за деня) на едно място, в което предизвиках очудени погледи, но пък не ми пукаше, защото се разкриваше пред очите ми една от най-любимите ми панорами на града. В този момент (или малко след това) реших, че може да си използвам телефона за уреждане на неочаквана среща. И тя взе, че стана. Та трябваше да се продължава с бирите...
А после... после на влака. Поглезих се достатъчно, за да стана горд обитател на спално място.
А днес, днес работната седмица започна...
Въпреки, нежеланието ми да науча нещата, които вече знам.




Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - :)))
02.07.2007 23:38
:)
цитирай
2. radalia - Веселко ;)
02.07.2007 23:57
Не съвсем...
Но продължавам с бирите ;)
цитирай
3. deninosht - !:)
03.07.2007 12:41
да науча нещата, които вече знам.
..............................

!:)
цитирай
4. radalia - ...
03.07.2007 13:21
Възприемането им не е никак лесно...
цитирай
5. tedimov - Важна е първата бира...........
03.07.2007 18:25
Защото ако я нямаше, щеше да липсва този сбит разказ за преживяване, което е от значение на този на когото му се е случило. Едва ли е за бирите посоченото по горе разстояние. Мисля си, че тези другите неща които са подсказани между редовете са избирателни и желани на описващия действията. :)
цитирай
6. radalia - tedimov,
03.07.2007 19:10
Не! Не първата бира е причина за съществуването на поста. Малко не ми харесва говоренето в трето лице. Прекалено мъгляво е...
А иначе си много прав, че истината е между редовете ;)
цитирай
7. stoni - Haresva mi:))
03.07.2007 20:04
Tolkova!
цитирай
8. nait - Браво!
03.07.2007 20:30
А освен това много обичам бира:))) Успех;)
цитирай
9. radalia - Благодаря!
03.07.2007 20:36
Нещо взех да се "пре-бирвам", ама пък е лято!:)
А една разходка при всички случаи внесе разнообразие в почти еднотипното периодично употребяване на питието в съпровод на рибки, картофки и това-онова, виждайки пред себе си море.
Сори, знам, че някой ще ми завиди ;)
Ама на всеки му липсва това, което няма...
цитирай
10. nait - Е,
03.07.2007 21:01
Вече ти завиждам... Моята отпуска е от 20 август чак:((( И съм съгласен на прозаична бира с цаца:) Весело
цитирай
11. tedimov - Окрупнявайки нещата ........
03.07.2007 21:04
не бих могъл да се изразя по друг начин(от 3 то лице), защото не засягам само посоченото от Вас, а наблягам за нещата по принцип. Но при Вашето неодобрение ще корегирам за напред от гледна точка на изразяване на позицията си.:)
цитирай
12. mery67 - Аз също си мечтая да пребивавам и...
03.07.2007 21:40
Аз също си мечтая да пребивавам инкогнито в непознат град където да си прекарам без някой да ме притеснява.Да се наслаждаваш на собствената си компание след природата никак не е зле , когато има какво да кажеш на самата себе си!Поздрав!
цитирай
13. radalia - nait,
03.07.2007 23:14
Има време до втората половина на август - вярно е. Но пък има и уикенди, май ;)
Аз за едната бира прекосих България и да ти кажа - не е лошо! :)
(ако ги нямаше някои от междуредията)
цитирай
14. radalia - tedimov,
03.07.2007 23:16
Благодаря за учтивата форма!
Блогът е нещо достатъчно лично, за мен. Нещата са си мои, мислите са си мои, преживяванията - също. Затова ми изглежда твърде безлично...
цитирай
15. radalia - mery67,
03.07.2007 23:17
Сега, като прочетох коментара ти, си дадох сметка, че винаги съм го искала, но не ми е стискало ;)
А ето, че обстоятелствата ми го подариха! :)
цитирай
16. furiika - Бива си го преживяването!
04.07.2007 13:18
С бира, или без:))
Поздрави!
цитирай
17. radalia - При всички положения!
04.07.2007 13:22
Взех си моето...;)
цитирай
18. gor - И аз обичам този град
09.07.2007 06:13
Затова живея в него.
Винаги е по-хубаво там, където нас ни няма.
цитирай
19. radalia - Е, не съм съгласна!
09.07.2007 17:40
Старая се да ми е хубаво там, където съм :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3051123
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!