Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2007 22:52 - Билет до луната
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4519 Коментари: 29 Гласове:
0



.
.
.
Отдавна не ви бях погаждала този номер - да не се виждат първи редове от постинга, докато не го отворите. Днес, ще прощавате, но малко злобея. Това е от натрупаната умора и ... още нещо. Признайте си - мислите за мен като за силен човек. Е, днес ми писна да съм силна. Докато бях заета с вършенето на разни неща, толкова много теми ми идваха в главата...
Не! И сега не е празна! Де да беше!
Не съм силна! Не съм добре.

Чувствам се като онази череша, която днес обирахме. Не успяхме. Толкова много плодове беше родила. Раздавам се. Радвам се, когато мога да помогна. На всеки. Независимо за какво. Е, аз не мога да бъда достатъчно ... всъщност не знам точно какво достатъчно. Не съм силна.
Днес се наложи да потърся помощ. И знаете ли какъв отговор получих? "Не разчитай на мен!". На два пъти. По различни поводи. И по различен начин казано.
Знам, че трябва да разчитам на себе си. И го правя. И се справям, според силите си и възможностите. Но понякога и аз имам нужда от помощ. Обаче - нъц!
Без мене, без мене... спасявай се...
Ще се спасявам. Дори и когато имам нужда, неистова нужда цветът на червеното цветенце да се промени... Дори и когато чувам сигнал "свободно" в телефона си толкова дълго време...
Днес съм мрачна и зла. Питам се дали не сбърках като предадох (продадох) мечтата си... Единствената мечта, която бях осъществила. Очите ми се насълзяват. Плача. Къде по дяволите ми се дяна силата?
Имам нужда да си поговоря с... Но, онова гадно цвете е червено. И аз съм червена. От срам, че съм слаба. Майната ми! Заслужила съм си го!
Толкова много пъти по толкова различни начини съм падала. И пак съм се изправяла...
А сега искам само... един билет до луната...





Гласувай:
0



1. melsun - За мен това е едно от най-трудните неща!
03.06.2007 23:01
Да искам...да моля за помощ!Винаги гледам сама да се оправям,но е много трудно!И когато след дълги,мъчителни колебания набера смелост и отида при някого за нещо,а той вземе та ми откаже...Това направо ме срива...Докато не се изправя отново и не намеря друго решение...
Поздрави и лека вечер!

п.п.А тази песен много я обичам!!!
цитирай
2. radalia - За това и рядко
03.06.2007 23:02
си позволявам да търся нечия помощ...Обаче...

Спрях се на кавъра на песента... Хареса ми.
Лека вечер и на теб!
цитирай
3. melsun - Да...
03.06.2007 23:03
налага се понякога...
цитирай
4. radalia - Ами...
03.06.2007 23:10
Все по-рядко ще си позволявам този лукс.
цитирай
5. dana55 - Привет,заболя ме...
03.06.2007 23:27
Рядко търся помощ,по тази причина...
Научих се да се справям с помоща на семейството ми,
т.е.,най-близките.
Какво е това -"срам ме е,че съм слаба"-ти просто си човек в различни измерения,ЧОВЕК!
цитирай
6. radalia - dana55,
03.06.2007 23:29
Не бих искала да те боли...
Съжалявам.
Просто изразих емоциите си.
цитирай
7. letisi - живота е ритъм от добро и зло черно и бяло....
03.06.2007 23:44
от слабости и сили....а след бурята изгрява слънце...тази вечер просто бъди слаба ....утре ще си отново силна...
цитирай
8. shazam - :)
03.06.2007 23:52
Знаеш ли какво правя сега, четейки поста ти - усмихвам се, да усмихвам се :) защото утрото винаги е по мъдро от вечерта, утре ти също ще се усмихваш, сигурна съм че ще се справиш. Тази вечер може да отидеш до Луната, но утре, утре пак ще си си на поста :))) Хайде усмихни се!
цитирай
9. radalia - Благодаря ви, момичета!
03.06.2007 23:57
:)))
Усмихнахте ме
цитирай
10. nio - Песента е на Electric Light Orch...
04.06.2007 00:32
Песента е на Electric Light Orchestra
http://www.youtube.com/watch?v=BsB5gvJEpAE

Нямаш си на идея колко водка се е изпило на нея в началото на 90те:-)
цитирай
11. radalia - Хехехе
04.06.2007 00:35
Знам, че е тяхна, но и този кавър ми хареса.
И за напитките знам. Тогава бях предимно на джин ;)
цитирай
12. zero - Познато...
04.06.2007 09:52
и чисто човешко "Уви, светът е една голяма лъжа, съставена от много малки истини" с които трябва да се съобразяваме по неволя.Усмихнат ден от мен.
цитирай
13. radalia - Благодаря!
04.06.2007 10:07
И на вас много поводи за усмивки :)
цитирай
14. whitenights - ...
04.06.2007 11:05
Силна си, Радалия, по-силна си отколкото си мислиш ! Всеки има такива моменти, вчера бях силна, днес съм слаба и не мога да спра сълзите си !
http://www.youtube.com/watch?v=BM5vDvi4mXY&mode=related&search=
Поздравявам те с тази песен, надявам се да ти хареса !
цитирай
15. diamant1965 - Научи се!
04.06.2007 11:46
Научи се да казваш" Какво от това?" за неща от които до сълзи боли...Научи се да забравяш незабравимото. Научи се да не страдаш...Да не обичаш научи се! Научи се да казваш "НЕ",когато ти се иска да изкрещиш "ДА"...Научи се да понасяш измамата на приятелството,измамата на любовта,измамата на мечтите...Научи очите да се усмихват,когато се пълнят със сълзи...Пресуши сълзите!Те са излишни!Изгони чувствата...Мисли и пресмятай...Стани машина!Научи се!За да не падаш и да не те боли...И никой никога да не се присмее...Ако искаш да бъдеш нещастен,научи се!Но ти не можеш?Какво от това? Дано да съм била полезна и аз с нещо!Желая ти лек ден!
цитирай
16. candysays - Разбирам те, Ради...
04.06.2007 14:50
И аз съм на път днес да стана "мрачна и зла"...
Да, ама няма да стане докрай... Защото бяла обич в мен живее....

:-*
цитирай
17. radalia - whitenights,
04.06.2007 19:22
Благодаря ти за песничката. Харесва ми! Чак сега мога да я чуя. Върна ме в спомените ми... но и това ми харесва. :)
цитирай
18. radalia - diamant1965,
04.06.2007 19:25
И двете знаем колко е вярно това, което казваш. И колко страдания би ни спестило. И как точно тези думи ни помагат да се изправим. До следващия път.
И винаги го има "следващия път", защото сме истински, когато обичаме и обичаме истински. ;)
Дори и когато "цветенцето е червено", а ти просто искаш да споделиш болката от ежедневието.
цитирай
19. radalia - candysays,
04.06.2007 19:28
Просто едно билетче до Луната.
Понякога това е напълно достатъчно. ;)
цитирай
20. selensia - специално
04.06.2007 23:15
специално за теб се регистрирах тук :) от време на време просто ми се иска да ти драсна някой ред, а не мога без регистрация.
та за това, което сподели -
аз съм същата. раздавам се и не искам нищо в замяна. но както се случва - някой светъл(или може би не чак толкова светъл) ден ми се налага да поискам помощ и в повечето случаи, не защото не искам да направя нещо, а защото нямам физическата възможност.
отплеснах се :) поняког забравям, че не пиша пост в блога си, а коментар :)
поздрави :)
цитирай
21. radalia - Дано не го приемаш като принуда
04.06.2007 23:22
това с регистрацията. Наложи се да забраня да коментират анонимни. Достотъчно анонимност дава и никът. С тази разлика, че все пак с течение на времето, опознаваш характера на ника. Въпрос на личен избор е да бъдеш себе си. И аз се отплеснах. Но ти благодаря!
А ти вземи, че напиши и някой пост;). Когато си готова. :)
Да, понякога ни удрят шамари. Точно, когато имаме нужда от помощ. Следи от четка ... бях направила едно такова сравнение преди време.
цитирай
22. silviang - Всеки ден е ново начало.
05.06.2007 12:37
Разбити души има само в романтичните илюзии,но в реалността не съществува нищо подобно.Взимаш се в ръце,събираш това,което е останало,и продължаваш да живееш както можеш,докато болката заглъхне.Имам едно пожелание,което много ми харесва,и понеже ти си това,което си ,ти го подарявам вместо цвете:

Ако си сам - аз ще съм твоята сянка.
Ако имаш нужда от гушване - Ще бъда възглавничка.
Ако искаш да си весел - Аз ще съм твоята усмивка!

Но всеки път когато имаш нужда от приятел - ще бъда просто себе си!

цитирай
23. anially - Да си слаба не е нещо лошо. . . Не можеш ...
05.06.2007 16:09
Да си слаба не е нещо лошо... Не можеш винаги да си силна... И не е хубаво да се насилваш да бъдеш силна! Т.е. когато си слаба, просто си го изживей... Хубаво е да имаш пред кого да бъдеш такава без притеснения и кого да можеш да помолиш за помощ, което също би трябвало да бъде нещо естествено.
Понякога силата е в това да си слаба...
цитирай
24. radalia - silviang,
05.06.2007 19:26
Много си права! Няма разбити души.

Благодаря за "цветето"! ;) Ароматно е :)
цитирай
25. radalia - anially,
05.06.2007 19:28
Да, понякога силата се изразява в това да си позволиш да бъдеш слаба.

Понякога няма на кого...
цитирай
26. diati - усещането ми за теб е, че си...
06.06.2007 09:50
много нежна и чувствителна - въплътен парадокс за силна жена...
цитирай
27. radalia - diati,
06.06.2007 09:56
Трудно ми е да ти напиша отговор...
Аз съм си.
А дали е така, както казваш...
Не знам. Не бих могла да определя...
цитирай
28. borabora - radalia
13.06.2007 22:20
искам и аз билет до луната, много често си мисля, че там ще ми бъде по-дбре...поне за мъничко. а това със силата - да, изпитах го на собствен гръб няколко пъти-когато хората (някои от тях) решат, че си силен Точка. Това е...ти нямаш нужда от никой и нищо...според тях и понякога осъзнавайки това боли много...и тогава ти казват бъди силна, ти си силна...аз съм с теб...което на мен когато ми го казаха последно не ми вършеше работа за пет пари
цитирай
29. radalia - borabora,
14.06.2007 14:37
Няма какво да се лъжем... На никой не му пука.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3050245
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!