Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2007 23:49 - Аромати и звуци, примесени с някакви мисли
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2970 Коментари: 18 Гласове:
0



Днес си пропомням отдавна забравени аромати. Бях ги забравила някъде далеко в детството, някъде дълбоко в себе си.
На връщане от работа видях нещо, което ме разтърси. Беше толкова красиво, а в същото време респектиращо. В един момент намерих прилика с фентъзито,  в следващия - със сюрреализма. Спрях се, за да възприема това, което беше пред мен. Знам, че дори още утре да мина пак през това място, гледката няма да е същата. Хиляди пъти съжалявах, че не е в мен фотоапарата. За да ви покажа този... магарешки бодил. Беше нещо голямо - около метър и петдесет. Имаше поне 15 разкошни цвята. А най-близкият до мен беше с диаметър около 15 сантиметра. Мирисали ли сте някога магарешки бодил? Толкова е опияняваща миризмата му! Знаете ли, сравнявам я с конкретен тип жени. Съзнавам напълно абсурдността на сравнението, но съзнанието ми направи тази асоциация. Ще ви я опиша.
Всички знаете за женските приятелства. Толкова вицове има на тази тема :(...  Много неща в човешките взаимоотношения ми е лесно да приема, без дори да се замисля. Сигурно не е бива да съм толкова толерантна, но за мен, това е по-лесният начин постигане на лично спокойствие. Едно от малкото, които правят изключения е това,  че по никакъв начин не одобрявам ситуация, в която дадена жена, уверена в своя чар, се увърта около мъжа, любовника, приятеля, гаджето (или както искате го наречете) на приятелката си. Това даже не е предателство. Не се сещам за дума, с която да го опиша. Но тя наистина ми прилича на магарешки бодил. Страхотно ухаеща и в същото време трънлива и отблъскваща...
В началото на поста написах "аромати". В множествено число.
В момента прозорецът до мен е отворен и през него нахлува мирисът на прясно окосена трева.. чуват се щурците... от време на време - вик на гларуси... луната е голяма и малки облачета за секунди я скриват... а останалата част от небето е отрупана със звезди...
Пожелавам ви спокойни мигове, минути, часове, дни и нощи със следващото клипче:




Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brey7 - Казваш
03.06.2007 10:21
"трънлива и отблъскваща".Да ти кажа,мен хич не ме отблъсква.но си има една конкретна дума за този тип жени.Сети ли се?
цитирай
2. radalia - ;)
03.06.2007 10:27
Има много думички... :)
Но си оставам и зад "отблъскваща". Такава е за хората, които знаят за нея...
цитирай
3. brey7 - Това е шега,Радалия,
03.06.2007 10:37
но ти казваш и "ухаеща".Уханието предполага привличане,иначе думата за отблъскване е смрад.
цитирай
4. brey7 - Прясно окосената трева
03.06.2007 10:39
и щурците - ухание на свежест и чистота.На природа.Обичам.
цитирай
5. radalia - А кой не е
03.06.2007 10:39
в някаква степен противоречив? Особено като се погледне от различни гледни точки...
цитирай
6. radalia - И аз обичам :)
03.06.2007 10:41
Затова и ги оставих за края - свежест и спокойствие...
цитирай
7. brey7 - Противоречив
03.06.2007 10:53
за мен значи човек да има колебания и съмнения.Този тип жени такива работи нямат.
цитирай
8. radalia - Не ме разбра.
03.06.2007 11:00
Противорчив е начина, по който ни възприемат останалите - за някой сме привликателни, за други - отблъскващи.
Абсолютно аналогично, имаме положителни страни, с които привличаме и в същото време - отрицателни, с които отблъскваме.
цитирай
9. brey7 - А,да!
03.06.2007 11:03
Аз,понеже обичам да снимам,се сещам,че във фотографията от негатива се вади позитив.Сега разбрах ли?
цитирай
10. radalia - :)))
03.06.2007 11:13
Абсолютно!
Винаги е добре, когато има светлина ;)
цитирай
11. valchebnica - Това е вярно!
03.06.2007 11:22
Много приятелства обаче приличат на магарешки бодил! На пръв поглед са здрави и красиви, истински, но всъщност са толкова болезнени като бодлите на самото цвете! Но то наистина е красиво и аз много често като си ходя на село се любувам на това цвете! Не защото искам да съм като него, а просто ми харесва, а прясно окосената трева и щурците ме връщат в моето позабравено вече детство!
цитирай
12. radalia - А всъщност
03.06.2007 11:40
магарешкият бодил е един бурен, плевел...
цитирай
13. valchebnica - Вярно!
03.06.2007 11:41
Но красив плевел!
цитирай
14. radalia - А ето един подарък, който получих преди малко:
03.06.2007 12:05
http://whitenights.blog.bg/viewpost.php?id=76544
цитирай
15. diamant1965 - Уважавам твоето мнение,
03.06.2007 12:14
всеки има право да сравнява даден тип хора с различни цветя,плевели и даже животни.Аз харесвам всички тях,защото са част от Природата,но се питам-ако този тип жени могат да бъдат сравнени с магарешки бодил,то с какво могат да бъдат сравнени въпросните мъже,поддаващи се на чара им?Може би с магарета?!
цитирай
16. radalia - За магаретата...
03.06.2007 16:05
друг път;)
Може би трябва да видя едно такова, че да ми избият едни асоциации и сравнения... Знам ли? ;)
Замислям се сега с какъв представител на флората и фауната се асоцирам аз самата. Като направя прозрението, ще го обявя публично ;)
цитирай
17. anially - ". . . прясно окосена трева. . ...
05.06.2007 16:18
"...прясно окосена трева.. чуват се щурците... от време на време - вик на гларуси... луната е голяма и малки облачета за секунди я скриват... а останалата част от небето е отрупана със звезди..." - Красиво и спокойно... :-)
цитирай
18. radalia - :))))
05.06.2007 19:24
...нощ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3051296
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!