Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2007 00:05 - Съдържание
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2937 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2007 22:07


Не обичам да бъде разхвърляно. Не съм манячка на тема ред, но знам, че той съществува, за да бъде всичко по-удобно. Мисля, че когато едно нещо се слага на мястото му, няма нужда да се помни къде е сложено. Затова реших да създам този пост, за да сложа някакъв ред в останалите. Често пиша нещо, после друго, след известно време се връщам на старата тема и ... сама не мога да си проследя мислите...

Затова ще се опитам да ги групирам в няколко основни теми.

ТЕМА 1: ЕЖЕДНЕВИЕ

А дали е така

Сянката на една усмивка

На кръстопът

Почивка

Няма да пиша заглавие!

Писна ми!

Безкрайно объркано

Раздяла

 Ден за хигиена

Час последен свършва

Влюбени?!?

Романтичност и грънци

Неделя следобед

...следи...

Жени...

 Друга съм!!!

Моят осми март

I"m just a kid

Ама само колко цветно

Чужда у дома

Разкриха ме

Мартеничката

Анонимни коментари

Адриана

Еретично

Надежда

Параноя

Сори, ама това е положението

Време за обяснения

Мрън, мрън, мрън, мяу

Софтуерно

Ходя по Земята

Любов е от женски род...

Помощ???

Моят особен Гергьовден

Подводно течение

Избори??? Ще мрънкам!

Изборите през погледа на председател на СИК ;)

 Между два бала :))

Месец май ;)

Умора

Страхове, усмивки и още нещо;)

Аромати и звуци, примесени с някакви мисли

Билет до луната

Какво направи един билет до луната;)

Възмутена съм!

Молитва за незнаене

Мисли различно

Парфюмът 

Не искам пък да съм сериозна!

Един язовир, един "Дим над водата" и малко надежда

400 км за една бира и... още нещо;)

И пак ми замириса на ...

Треска

Една съботна утрин

Какво иска жената?

Един работен ден

Понеже работя в компютърна фирма и... ;)

Предупреждавам: не става за четене!

Ти или Вие?

Хайде сега затегнете коланите и скачаме!

02.09 12:34 - И понеже нищо детско не ми е чуждо ;)

02.09 22:01 - Защо?

03.09 23:05 - Летят си

05.09 23:41 - Не знам къде и до кога

17.09 21:31 - Не изхвърляйте!

01.10 21:50 - Чудо

ТЕМА 2: РОДИТЕЛИ, ДЕЦА, ВЪЗПИТАНИЕ

Самотни родители

Някъде между...

Когато малките порастват

Майко!

Сгреших във възпитанието

Пазаруване и още нещо

Забравих ли?

Самотен родител

 Привет!

Полети!

Възпитание - можем ли го?

19.09 00:16 - Образование (или образувание)


ТЕМА 3: ПЪТЯТ МИ

И моите пет...

Противоречие

 Днес обещах

Аз...

И аз като жабата ;)

Раздвоение

Пътят

Камъчета, камъчета...

Той и тя

И пак за пътя

Предизвикателство

Цветя, светлина и топлина... част от Пътя

Денят ми

Времето и Пътят ми

„Женски” инструменти

Объркано се получи

Те са твърде заети да живеят, за да забелязват какво правят съседите им ;)

„Нещо на света не прави щастието по-непостижимо, отколкото опитът да го открием”

Можем ли да обявим независимост

След работния ден

Сънища

Непукист

Ден след ден

Часове

Сезонно

Някакви спомени, никакви мисли... 

По пътя нагоре...

А можем ли го

Вятърът

Търпение

Откровено

 Дъжд

Накануне

Кръстопътища

Парадокси

Изморена

На кръст... на кръстопът...

Златната рибка

Comfortably Numb

- Да мислим... какво мислим!

 Жив... Жив? Жив!

Подаръци

 До писане...

- А бе не ми обръщайте внимание!

Един ден със старите приятели

 Пропукване

 Бившите...

 Един филм и разни мисли

02.09 01:01 - Без значение


20.09 19:50 - Едно по-хубаво място


29.09 17:15 - Вярвате ли?

ТЕМА 4: ЧУВСТВОТО

Безсъници

Причина

******

Празнота

Изгубена реалност

Нов постинг

Признание

В такава нощ

Вричане

Обичам да... обичам!

Откритие

Издивявам

И имам теб

Навързано обвързано

Нека не нараняваме щастието!

По онзи път

Моля се

У дома

Белият лист

Сигурна съм

Изход

Нова!

Тя съществува

Хардуерно

Обичам!

Обяснение

Не вярвай!

Реамбулация

Конвергенция

Прости

Душата ми

Говори!
           

Продължение

Клеймо

 Смисъл

Писмо до теб

Никакво заглавие

Има ли тук някой, който да не е луд?

А дали?

Ще го запомня!

 Пламъци

Пясък

Спам №5 - последен

"Преди петелът да пропее, ти три пъти ще се отречеш от Мен."

Явно пак ще спамя ;)

Мога и така!

24.09 21:17 - Спри до мен

30.09 15:54 - Инат

ТЕМА 5: ПОЗДРАВИ, ПОСВЕЩЕНИЯ ИЛИ ПРОСТО НАСТРОЕНИЯ ;)

Поздрав!

Добро утро

Поздрав (за майка ми)

Нека да е празник

Различен поглед

Моментите

Коментари 1001

 Добро утро

Вяра

Слънцето изгрява

 На теб.....

И понеже ми е кеф-скандално ;) и леко провокативно...

Добро утро :)))

26.09 22:30 - Въпрос на избор

27.09 23:34 - Мацки, мацки...


02.10 19:51 - Да изгубиш... себе си

ТЕМА 6: ЧУЖДИ МИСЛИ И ПРОИЗВЕДЕНИЯ, КОИТО СА ЧАСТ ОТ МЕН

Тази вечер съм приказлива

Венета Мандева

Да си припомним (Жо Дасен)

Звукът на тишината

Мисъл на деня

Настроение

Мисъл

Истина

------- (Неживелите още неща)

Неотложно

Настроение

Последната любов

Христиана Василева

Христиана Василева – продължение

Отново Христиана Василева

Христиана Василева – последно

Смокинята

Притча на индианците чероки

Сега пък и заглавие ;)

Устрем

Има и такива моменти

Пречистване

Истинско

Неутолимо

Перпетум мобиле

Цитат

Разпети петък

Закана

Присъда

Обичай ме диво

Моменти

Цитат

Балада за любовта

Да попеем

Урок

Спам №1

Спам №2

Спам №3

Спам №4

Приказка за градината

 По Чудомир ;)

 Днес усмихна ли се?

Бягството

На гости

- Да се върнем години назад ;) - Марияна и Тодор Трайчеви

Да се върнем години назад ;) - 2 - Маргарита Хранова

Къде остана детството? - Детски песнички

22.09 22:25 - Есенно - Милица Божинова и Асен Масларски

ТЕМА 7: РАЗХОДКИ

Разходка

Варна

И пак разходка (Стара планина)

И пак Варна, морската...

Калиакра

Камен бряг

 Иракли

Сребърна

Любими кътчета от България

Това също е Варна ;)

12.09 22:19 - Радост от живота

13.09 21:59 - Така видях Родопите


14.09 23:07 - Дори и животни не сме!

15.09 23:46 - Лично - жива и цяла съм

А иначе... днес синът ми е на своя абитуриентски бал...
И да не си мислете, че може при нас да стане нещо нормално... емоции, колкото щеш :)

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=136166

 



Тагове:   съдържание,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miacarra - ех да имаше малко повече време
25.05.2007 00:09
ще прочета всичко някой ден.
И дано да е весел балът :)))))))))))))))))))))))
цитирай
2. radalia - :)))
25.05.2007 00:12
Какъвто си го направят!
А на мен ми е гот ;)
Жалко, че не можах да кача поне една снимка, но... ще го направя тези дни ;)
цитирай
3. tata - Tворческото безредие ми харесва ...
25.05.2007 08:59
Tворческото безредие ми харесва повече!
цитирай
4. dana55 - Привет!
25.05.2007 09:47
И аз ще кажа като miacarra-...малко повече време!
Чакаме снимки...
цитирай
5. radalia - Творческо безредие - да, но това е друго.
25.05.2007 21:46
Обичам нещата, които ми трябват да са ми под ръка ;)
Качих снимките - линк към тях:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=136166

А младежът е много доволен от бала :)))
цитирай
6. letisi - само хаосът ражда танцуваща звезда....
25.05.2007 23:00
усмивки от мен
цитирай
7. radalia - Хахахха
25.05.2007 23:01
Вярно е! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3046930
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!