Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2007 09:32 - Самотен родител
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5251 Коментари: 31 Гласове:
0

Последна промяна: 12.05.2007 23:44


    Един от първите ми постове беше посветен на самотните родители. Сега, тези дни, когато самотността ми като родител не само вика, но крещи в мен, сега, когато се чувствам толкова слаба, а трябва да съм толкова силна... Отново се връщам към темата.
    Хора, мислете, много мислете преди да изберете да бъдете в тази категория! Защото е адски тежко! Защото много боли! Защото е трудно да бъдеш единствена опора, когато ти самия нямаш такава. Защото ти идва в повече да бъдеш и баща, и майка, и жената, и мъжът в къщата. Защото си сам с детето
в неговите добри и лоши моменти - няма с кого да споделиш, няма с кого да се посъветваш за нищо... Сам си! И трябва да си толкова достатъчен, че детето да не изпитва липсвата на другия. Защото сълзите в теб избухват, когато видите онова малко човече, вече млад мъж или жена и ти си сам в този момент. Знам, знам, че ще успее... Просто няма друг избор... Но боли, много ме боли...
    И след няколко дена, на бала... пак ще застана до него... сама... И ще се усмихвам...

http://www.vbox7.com/play:666be56b
Добавих и тази песен в youtube




Тагове:   родител,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
12.05.2007 09:53
и си възможно най-успялата майка на света..и най-красивата..!
цитирай
2. dragosakos - Със сигурност ще успеете
12.05.2007 10:09
и двамата! Кураж!!! :-)
цитирай
3. piccola - .........
12.05.2007 10:32
няма да ти пожелавам кураж, защото го имаш! и знам, че винаги ще го имаш!
но искам да ти кажа, че се прекланям пред избора, който си направила!!!
Бъди себе си и когато дойде следващият труден момент в който си слаба, просто ..бъди такава.и дай възможност на младият, порастващ човек да бъде твоята упора!

Чакат ви още толкова моменти заедно! насладете им се, изживейте ги!!!
цитирай
4. radalia - ...
12.05.2007 10:52
Едва ли съм най-успялата - тепърва ще се разбира, не съм най-красивата със сигурност, но ти благодаря, dressy, за куража!
За сега успяваме - крачка по крачка...
Понякога по-бавно, понякога по-бързо, но не се предаваме! Благодаря и на теб, dragosakos!
Така е, piccola! Имам кураж - вярно е! Понякога се оставям да бъда слаба, просто за да му дам възможност да бъде силен и да се научи да подава правилно ръка... Но сега, аз трябва да съм силната и ... май не ми достигат силите...
Имах нужда да изпусна парата поне малко... за това го има и този пост...
цитирай
5. mmmmmmmmm - Нали знаеш,
12.05.2007 10:52
че трудните неща се случват на силните хора?!
А ти си силна!
Дори не подозираш колко!:)))Взела си трудно решение,извървяла си пътя до тук сама и си се справила!
Достойно за похвала!:)
На никой не му е лесно.Дори и на тези,които живеят в двойка.Нали си съгласна с "По-добре щастливо разделени,отколкото нещастно семейни"?:))))
От теб лъха енергия и хъс за живот.Имаш едно огромно богатство-дете.Бъди до него винаги както и до сега.Показала си,че си силна-ще си останеш такава,колкото и да ти е тежко и самотно.А не се знае да ли някой вече не върви към теб?!:)))
От сърце желая на детето здраве и късмет!:))
А ти си остани за винаги боец и побеждавай!!:))
Аз съм с теб!::)
Целувам Ви и Ви прегръщам!:)))
цитирай
6. radalia - mmmmmmmmm,
12.05.2007 10:56
Не мога нищо да кажа, освен едно ГОЛЯМО благодаря!
Ще! Ще! Ще!
И нещо друго - все си мисля, че мъжете са страхуват от нас, силните жени... И не вярват, че има моменти, в които сме слаби... Лични наблюдения...
цитирай
7. mmmmmmmmm - Абсолютно си права!
12.05.2007 11:58
Потърпевша съм!Не се оплаквам,но с респект гледат на мен.Не са ме научили да хленча и да се предавам!:)Отвикнах да показвам,че съм слаба и ми е добре!:)))Може би сбърках,не зная,но не умея да го губя и да се предавам.Възпитах у себе си качества,които ми се налжи да придобия с времето.
Ами, който го е страх - да не пресича пътя ни!:)))
Весел ден!:)))
цитирай
8. radalia - Сега се замислих...
12.05.2007 12:08
Не ми харесва това "самотен родител". Защото ние сме "сами" родители и наистина са редки моментите, когато се чувстваме самотни. Но тези моменти ги има при всеки човек...
Да, mmmmmmmmm, не се обичам, когато съм слаба... Но и такива моменти има. Тогава е достатъчно само да ми повярват...
цитирай
9. radalia - sekirata,
12.05.2007 12:55
Благодаря и на теб! :)
Това, че има други, които са по-зле е вярно, но едва ли е успокоително...

И нека на всички животът да дарява радост!
цитирай
10. jenajena - :)))
12.05.2007 13:32
Бъди сигурна,че ако беше обратното щеше да мечтаеш точно за това.Струва си да има мъж до теб единствено ако е истинския.Във всички други случаи сами сме по-оправни ,по-силни и по-успяващи.Пожелавам ви най-незабравимия и прекрасен бал!!!
цитирай
11. radalia - Ами нямаше да мечтая...
12.05.2007 13:37
По-скоро е вземане на решение и мислене, много мислене, след това просто действие... Имала съм мъж до себе си (все пък не съм заченала непорочно).
Когато беше наложително, взех необходимото решение. Не съжалявам за него - казвам само, че има и тежки моменти...
Благодаря ти за пожеланието, jenajena! :)
Хубави дни и на теб! :)
цитирай
12. sibila - ~~~~
12.05.2007 14:24
"Самотен родител" наистина не ми звучи добре. Това ,че отглеждаш детето си сама ,не значи че си самотна. Желая ти, да си най-щастливата майка на бала !
цитирай
13. blagorodnik - Ех Радалия, Радалия
12.05.2007 15:10
каквото и да ти пиша, ще е философстване. Ще се моля за теб - да бъдеш силна в слабостта си. И още нещо - не си сама, но това ще осъзнаеш рано или късно. Сега ти пожелавам благословена съботна почивка.
цитирай
14. radalia - И на вас - благодаря!
12.05.2007 15:20
Не почивам... боядисвам ;) Правя се на мъж, докато сина ми е предварителен кандидат-студентски изпит...
цитирай
15. nait - Успех!
12.05.2007 16:51
Знам, че е тежко, но ще успееш, не може да не успееш.
цитирай
16. radalia - Така е!
12.05.2007 17:47
Просто не мога да не успея! Благодаря!
цитирай
17. zhiv - не знам какво да ти кажа. нямаш право ...
12.05.2007 21:06
не знам какво да ти кажа. нямаш право на избор. понякога нещата не зависят от нас в този шибан живот. стискай зъби и продължавай напред. ще успееш, това е ясно. пожелавам ти много любов и топлина, нека боговете ти се усмихнат.
цитирай
18. radalia - Успех и усмивки от боговате и на теб!
12.05.2007 21:09
Да имаме сили да създаваме топлина и раздаваме любов! :)
цитирай
19. merita - И аз не приемам понятието самотен ...
12.05.2007 21:32
И аз не приемам понятието самотен родител.Детето винаги има двама родители.В случая ти просто си сама в момент в , който сина ти има нужда и от двмата си родители.Разбирам емоцията ти и мога само да ти кажа , че единствено помоща от Бог ти е необходима.Бъди здрава и хубави дни ти пожелавам!
цитирай
20. radalia - Благодаря и на теб! :)
12.05.2007 21:52
Хубави дни и на теб! :)
цитирай
21. radalia - Разбира се,
12.05.2007 22:06
не могат да се правят обобщения. Аз самата винаги подскачам, когато ме поставят под общ знаменател. Думите ми бяха продиктувани от известен мой опит. Хората сме различни и това е хубавото! :)
А това за гръмотевиците и изправянето ми хареса много!
Успех и вас!
цитирай
22. tata - Поставянето под общ знаменател и ...
12.05.2007 23:50
Поставянето под общ знаменател и мен винаги ме е дразнело!Ей ,Радалия смелее!
цитирай
23. radalia - Благодаря!
13.05.2007 00:09
Много поводи за усмивки и на теб!
А липсата... нея винаги ще я има...
цитирай
24. zvezdichka - Именно любовта
13.05.2007 20:18
към сина ти ще ти дава сила и занапред да се изправяш след трудните моменти и да се стремиш да дадеш най-доброто за своето момче, защото искрено му го желаеш. А ние винаги ще се срещаме със слабостта и ще я преодоляваме, защото силата ни за живот е по-силна и тя е която ни води в нашия земен път!
Желая ти успех и истинските мигове, които те карат да искриш ги запази в себе си!
цитирай
25. radalia - Истинските мигове...
14.05.2007 09:57
Те са, които определят живота ни...
Дано винаги да можем да преценяваме безпогрешно най-доброто за хората, които са около нас!
цитирай
26. miacarra - и ще си прекрасна :)))
14.05.2007 23:32
и ще се усмихваш знам ,че е така, въпреки, че знам и че ще е трудно но си струва - заради опората за да виждаш светлинката в очите и заради толкова други неща :))) и знаеш ли аз съм последният човек който трябва да го каже ... но ще си щастлива и толкова уверена колкото много малко жени някога ще бъдат. !
А аз ще съм с теб :)))))))))))))
Лека вечер и много много много усмивки
цитирай
27. radalia - Знаеш ли...
15.05.2007 00:35
Притесни ме с това "аз съм последният човек който трябва да го каже"... Нещо не ми харесва?!?
Всички трябва да направим така, че да бъдем уверени и щастливи!
цитирай
28. miacarra - о аз съм ...
15.05.2007 00:59
но понеже не обичам да пиша наизуст... и няма как да се поставя на твое място... и защото предполагам, че такова щастие е най скъпо, защото е извоювано с цената на толкова много Затова:(( Дано не си ме разбрала погрешно.
цитирай
29. radalia - Няма последни
15.05.2007 01:02
в моя списък за подобно нещо! :)))
Харесвам позитивните хора! :))))
цитирай
30. miacarra - благодаря :))))
16.05.2007 12:37
зза мен е винаги удоволствие а позитивността... тя ми идва отвътре :)))))) 6 кг. усмивки от мен :)))))))))))
цитирай
31. radalia - :)))
16.05.2007 12:39
И на теб! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044108
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!