Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2007 22:33 - Забравих ли?
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1979 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 12.05.2007 07:02


    Нервите ми май ме предават. Спомням си преди почти пет години какво притеснение ме преследваше. Как едва ли не въздуха не ми стигаше. Сърцето ми биеше по цялото ми тяло. Дланите ми се потяха... Беше просто някакъв ад. Защото всичкото това напрежение трябваше да си остане в мен. Да не го пускам навън. Дори не трябваше да ми проличи. Трябваше да съм силна и да вдъхвам спокойствие. Тогава синът ми кандидатстваше след седми клас. И беше важен резултата от изпитите му. Като учител осъзнавах колко определящо бъдещето му е приемът в математическата гимназия. Не, че моите ученици бяха "втора ръка", но разликата от т.нар. елитни гимназии беше очевАдна. Дори и най-упоритите мои ученици постигаха успех с много по-големи усилия. В случая въобще не е валидна поговорката "По-добре първи войник, отколкото последен офицер". За подрастващите средата е много, много важна...
    Сега пак познатото чувство ме обзема. Въпреки, че осъзнавам, че предстоящият утре изпит въобще не е толкова съдбоносен. Нищо не е толкова фатално. Обаче пусто майчино сърце...
    Този път, обаче, няма да обикалям покрай сградата, в която е изпита. Намерих си лекарство под формата на боя, четки, шкурки и разни такива... Така де, продължавам с ремонтите ;)

    И понеже тези дни всяка минута от дните ми е посветена на сина ми, пак ще добавя клипче, което знам от него ;)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miacarra - изобщо не се съмнявам в него,
11.05.2007 23:20
въпреки ,че не го познавам. Достатъчно е ,че е син на майка си! Успех от мен :)))) Ще стискам палци а ти да кажеш как минава :)))
цитирай
2. radalia - :)))
11.05.2007 23:43
Благодаря от негово име за палците! :)
Не знам дали е достатъчно да ми е син. Но днес ме изпоти с едни задачи...
цитирай
3. miacarra - ами сега е твой ред :)
11.05.2007 23:45
изненадай го с нещо интересно така че да се отпусне сутринта. Така ще е по малко напрежението. Представям си на него какво му е !
цитирай
4. radalia - Интересно предложение, но...
11.05.2007 23:50
... по-добре просто уют и топлина...
Ще стана преди него. Лека закуска, кафе.... Разговор, целувка на изпращане, махане от терасата, докато се скрие зад ъгъла....
Такива работи - като един обикновен ден, от който не зависи нищо.
цитирай
5. marty - Клипчето - страхотно
12.05.2007 01:11
И настроението в поста ти.
Желая успех на сина ти.
Синовете -ах...
Нова тема.
За твоя и моя блог...
Ако знаеш. моят как ме изненада за рожденния ми ден...
Сладурчета..
цитирай
6. radalia - Синовете, дъщерите -
12.05.2007 07:40
неизчерпаема тема...

Изпратих го!
Сега се захващам с боядисването...
цитирай
7. tata - Ще има ли пак снимки? Особено с пи...
12.05.2007 07:50
Ще има ли пак снимки? Особено с пиенето на бира много ми хареса,снимката!Ще чакам!
цитирай
8. dana55 - Ще успее!
12.05.2007 09:13
Хайде, и от мен късмет!Пък довечера може да му пийнем по една биричка!
цитирай
9. dragosakos - Ще успее!!!
12.05.2007 10:15
А клипчето...невероятно е! Аз се разплаках!
цитирай
10. radalia - ...
12.05.2007 10:44
Ще си помисля за снимките, защото предния път много ме разкритикувахте ;)

Биричка ще има и след малко ;)... При следващата ми почивка :)

"...Как няма да успее твоя син..."
В момента и аз решавам задачи духом...
цитирай
11. whitenights - Много успех...
12.05.2007 15:16
му пожелавам, стискам палци !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3044036
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!