Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2007 23:41 - Пазаруване и още нещо
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2720 Коментари: 14 Гласове:
0



    Едно от нещата, които са в състояние да ме доведат до нервна криза е обиколка по магазините. Най-хубавите покупки съм правила, когато трамбовайки по задачи, едно тихо гласче ми каже "влез и ме купи". Само при мисълта, за предстоящо пазаруване, започвам да се чеша дори на места, където не ме сърби. Обаче има и дни, в които просто е наложително да тръгнеш да пазаруваш...
    Днес беше такъв ден. След като взехме костюма на сина ми от модната къща, трябваше да набавим и останалите неща - риза, обувки, колан, аксесоари.
    Въобще нямахме идея какво точно ще търсим - нито цветове, нито модели. Предвидливо бях поискала едно парцалче от плата на костюма и в 18:40ч. започнахме обиколката. Още в първия магазин, в който влязохме намерихме Ризата. А във втория - обувките и колана :). Отказахме се от идеята за вратовръзка, набелязахме и с какво ще запълним липсата й. Безкрайно щастливи от отлично свършената работа, решихме да видим морето какво прави - на бира и... глезотии на плажа. Морето ви изпраща поздрави - на всички вас, на които ви липсва!
    А ние .... толкова неща говорихме, че сега в главата ми е хаос от теми и идеи. Чудя се дали нещо не ми е в ред... Как може така добре да разбирам младите? На техния акъл ли съм още? Защо няма никакъв сблъсък на поколения? Толкова хора се оплакват от това... Дори и изборът на дрехи не беше абсолютно никакъв проблем. Просто харесвахме едно и също. Темите около бирата - той разказваше, аз се смеех на смешките, възмущавах се, когато трябва...
    На връщане в автобуса, с който пътувахме  се качи негова съученичка. Той стана и момичето седна до мен. За първи път го виждах, но си водихме отново съвсем нормален разговор тримата вече. Те се тревожеха за оценките по математика - имат основание, но и съм сигурна, че нарочно бившата ми колежка ги държи в напрежение, че всичко след седмица ще бъде наред. Реално толкова им остана - 1 седмица да бъдат ученици... Хубави и умни млади хора! Как да им се сърдя? Как да създам сблъсъци? За какво да им се карам? Няма даже за какво да си промърморя... Даже и музиката им слушам с интерес и любопитство, че даже и ми харесва!  Моите родители са били хипари, аз израснах с рока (дори и най-твърдия метъл е по вкуса ми). Как да не приема хип-хопа на сина ми?

Добавям една моя любима песен на една българска хип-хоп група. Заслушайте се в текста й - особено, ако младите остават неразбрани от вас ;)




Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dragosakos - Страхотно!
11.05.2007 09:27
Много ми харесват хора, които се разбират с другите хора! Не визирам млади или стари...просто хора! Важно е да се опитаме да видим другата гледна точка, да я разберем. Ако не успеем...О.К., но поне сме опитали!
Благодаря ти! Аз също се чувствам по подобен начин с моята майка! Е, тя не харесва музика, която харесвам аз, но пък във всяко друго отношение...
Успехи ти желая и благодаря за поздравите от морето. :-)))) Много ми липсва!
цитирай
2. radalia - Всеки си живее в негов собствен свят.
11.05.2007 09:41
Но общуването с другите ни дава нещо, което може само да ни обогати ;)
Хубав ден! :)
цитирай
3. shazam - :)
11.05.2007 09:59
"Те са синове и дъщери на копнежа на живота за живот. Идват чрез вас, но не са из вас.
И макар да живеят с вас, не ви принадлежат.
Можете да им отдадете любовта си но не и мислите си, защото те имат свои мисли" - Халил Джубран
Усетят ли че се държим с тях като с равни, няма начин да не ни отвърнат със същото :)
цитирай
4. radalia - Така е!
11.05.2007 10:20
Но има и нещо друго, което не бива да се пренебрегва. Има моменти, в които трябва да показваме и твърдост, и сигурност, и непреклонност. Мисля, че точно оцелването на момента - кога да сме приятели и кога възрастни (родители, учители и т.н.) спечелва симпатиите, доверието и приятелството на младите.
цитирай
5. shazam - :)
11.05.2007 11:05
Съгласна съм :) Но пък понякога е поучително и полезно за тях, да ги оставим да си "счупят главата", според, ситуацията. Но без "Аз казвах ли ти, че така ще стане". Сядаме и обсъждаме вариантите :)))
цитирай
6. radalia - Разбира се
11.05.2007 11:07
Особено след определена възраст. Обсъждат се възможностите, а решението е самостоятелно :)
цитирай
7. miacarra - аххх всичко ама всичко си ти е наред...:))))))))))))
11.05.2007 11:16
един ден ще се радвам ако стана такава майка и аз! Полагам всички усилия и засега успявам но има още толкова път...
Усмивки от мен и слънчев ден
цитирай
8. radalia - Знаеш ли...
11.05.2007 11:29
Пътят се извървява много бързо... Сякаш го родих миналата година, а сега трябва да погледна нагоре, за да го видя :)
А и посоката по пътя не се губи, ако се вглеждаш в себе си, но не забравяш да забелязваш и хората, които вървят до теб ;)
цитирай
9. trevistozelena - :)))
11.05.2007 12:31
поздравления за успешното пазаруване и за още нещо-то:) имам предвид - ръкостис, че си от готините майки. моята е същата. когато съм в родния прованс сме на кафе с нея доста по-често, отколкото с всяка друга моя приятелка. следователно, съвсем не ми изглежда частен случай подобно " разбирателство между поколенията", но пък ме радва, когато го срещна тук-там:)
нека обаче те върна на земята и напомня, че по всичко личи - мъките с пазаруването далеч не са приключили за теб (сори). майката на абитуриента не следва ли също да пообиколи магазините в търсене на дрешка за случая? м? :) погледни жестоката истина в очите - следва втори тур покупки...
и аз мразя да пазарувам с цел. най-мразя да си търся умишлено обувки:( виждам всякакви други страхотни неща, но не и Обувките, които ми трябват. и все не съм успявала да си купя нещо наистина хубаво, ако тръгна с мисия да го търся....ужас,ужас
цитирай
10. radalia - Аз съм лесна ;)
11.05.2007 12:36
Вече съм готова :)
Още през зимата, бягайки по задачки, едни дрешки ме извикаха да ги купя. По стечение на обстоятелствата, в портмонето ми имаше нужната сума :)))
Даже на два пъти се случи подобна случка. Сега ще избирам в последния момент точно какво да сложа. Но пък и другото ще влезе в употреба след два дни - нали и аз ще ходя на бал ;)
цитирай
11. cherish - Ееееех
11.05.2007 13:41
...дали ще успея и аз така с дъщеря си...
Честито на тебе с радостите около твоя син!
цитирай
12. radalia - Благодаря!
11.05.2007 14:06
:)
цитирай
13. dana55 - Привет!!!Хубав празник и на двама ви!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11.05.2007 14:42
Радалия, от сърце пожелавам и на двама ви разбирателството, топлотата и сърдечността да са с вас мноооооооооого дни!Не мога да си представя конфликт с моите деца.Ох, и музиката е същата,като стил,и харесването на едни и същи неща....
цитирай
14. radalia - Благодаря за пожеланията!
11.05.2007 16:43
Нека всички родители да са толкова щастливи!
Както и техните деца! :)
Имаше една мисъл на някого: "Дайте ни най-добрите родители и ние ще станем най-добрите деца!"
Това го казвам не заради друго, а просто защото и аз съм нечие дете ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3042788
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!