Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2007 23:41 - Сънища
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4340 Коментари: 24 Гласове:
0



    Едно от пожеланията, които най-много ме озадачават е това за приятни сънища... Не обичам хубавите сънища! Защото се събуждаш в един момент и разбираш голата болезнена истина - всичко е било сън... Подъл номер! А колко е хубаво като осъзнаеш, че дадено нещо е било просто един, просто поредния кошмар...
    И днес мина... Без жертви и трудови злополуки около мен и с близките ми... Благодаря!
    Сега, преди да се отнеса в страната на сънищата, ще ви разкажа за един мой - сънувах го преди две вечери, но чаках да отлежи, за да мога да го осмисля. Не, че напреднах много в последното ;)
    Странен сън...
    Аз и Той решаваме, че не си струва повече да се живее, че само се мъчим и е по-добре да сложим край на животите си. Толкова сериозно обмислихме всичко, че даже решихме всеки от нас бъде сам, когато се самоубива - да не би този, на който му остават броени минути или секунди живот повече, да страда по починалия. Всичко обмислихме, до най-малката подробност. Разделихме се с близките, все едно, че излизаме за малко и тръгнахме. Бавно слизахме надолу, сякаш обмисляхме всяка крачка, не ни се искаше да се разделим... Повървяхме стиснати за ръце до края на улицата, целунахме се и ... всеки си тръгна по пътя - аз наляво - към църквата, а Той - надясно. Не се обърнах нито веднъж, не забавих крачка. Единственото ми притеснения беше, че трябва да мина покрай църквата. Реших, че това е поредното ми изпитание. Не посмях да погледна към нея...
Знаех, че трябва да вляза в тунел. Намерих го. В другия му край гореше огън. Реших, че това е моят начин да умра - явно ще трябва да изгоря. Страхувах се от предстоящата болка, но бях обещала и знаех, че не бих могла да се върна. Вървях бавно и си припомнях всички важни моменти в живота ми. Напредвах... В момента, в който трябваше да стъпя с десния си крак в огъня, той изчезна. Озовах се в някакво сводесто помещение, нещо средно между църква и пещера. На среща ми имаше трима мъже. Двамата ги виждах съвсем ясно. Единият внушителен и с голяма връзка ключове, висящи на дрехата му, а другия - дребен и хилав и с опашка. Третият беше застанал между тях, но по-назад и не го виждах ясно. Поздравих ги и им разказах защо съм дошла, като завърших с думите, че ми е все едно кой от тях, двамата, ще ме вземе. Дяволът каза, че щом съм решила да се самоубивам, да тръгвам с него, нямало какво да ме проверяват. Направих крачка към него, но тогава третият тропна с нещо като жезъл и дяволът извади едно малко тефтерче и взе да го разлиства. Няколко пъти го прелисти и накрая каза, че ме няма при него, обаче не искал да ме връща, така, че да тръгваме. Отново последва звукът на жезъла. След което св. Петър (така реших за себе си) отвори огромна книга и започна да я чете. И той поклати отрицателно с глава - нямаше ме и там. Дяволът отново каза да тръгвам с него и да не губим повече време. Тогава последва някакъв много разтърсващ звук - ако сте били близо до камбана, която бие, ще ме разберете. Третият мъж излезе напред и ми каза да се връщам по възможно най-бързия начин там, от където съм тръгнала и, че те щели да ме повикат като ми дойде времето. Ужасно се почувствах. Даже на оня свят нямаше място за мен. Как щях да се върна сега? Как можеше да не си изпълня обещанието, което му дадох? Как щях да погледна в очите? (това наистина ме озадачи, защото той би трябвало да е мъртъв... Обаче си го помислих...)
    Позвъних на вратата на апартамента. Отвори майка му и се усмихна. Попитах за него и тя каза, че се е прибрал преди малко. Влязох в стаята, а той седеше на компютъра....
И пишеше пост за преживяванията си и как и него са върнали...
   
    Не знам дали означава нещо този сън, но ви предлагам да се насладите на следващото клипче:




Тагове:   сънища,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luffchy - Знак, че..
10.05.2007 00:02
... има за какво още да се живее ;) Някога много се интересувах от съновници.. да видим какво съм запомнила. До колкото знам Рая означава безгрижен живот, но .. ти не си била точно в него, Адът пък беше мисля някаква среща, но за него нямам точни спомени (е и в него не си била, де..). Самоубийството беше нещо от сорта на нещастие, но ти не си се и самоубила...
Отнесох се в размисли, но май не успях особено да помогна... :\\\
цитирай
2. radalia - Явно
10.05.2007 00:06
има за какво да се живее :)))
А иначе едва ли може да се тълкува "на парче". Няма нищо, което "да се е случило"... не разбирам!
Но ти благодаря за опита! :)))
цитирай
3. isis - :)
10.05.2007 00:11
Обичам хубавите сънища, рядко имам кошмари. За известно време бях спряла да сънувам / установих, че е от позицията на леглото по-късно/ и бях много разочарована. Нямаше вече "безплатно кино". :)
цитирай
4. radalia - И аз рядко сънувам
10.05.2007 00:15
А леглото ми е все същото, дори и позицията му :)
цитирай
5. shazam - :)
10.05.2007 04:11
Сега се събуждам за работа :) на пресен мозък ето какво ми мина в главата четейки поста ти:
Пред важно решение си, единият мъж е разумът, дяволът е умът с неговите отскоци, Свети Петър е гласът на разума :) потропвайки с жезъла ти припомня да внимаваш с решението. Майката е твоят ангел-хранител който е доволен от правилното решение :)))
Даваи смело напред каквото и да означава този сън ще завърши с хепи енд :)))
цитирай
6. dana55 - Привет!
10.05.2007 08:53
Хей, ти си толкова жива, как ти се присънват такива сънища, слава богу,хепи енд!
цитирай
7. radalia - Само,
10.05.2007 09:45
ако знаеш как го преживях... беше толкова истинско...
Нямах усещане за кошмар - нали всичко беше обмислено и решено - трезво и отговорно.
цитирай
8. nadagr - Кошмарите
10.05.2007 10:49
действат пречистващо.Те имат хигиенна психологическа функция.Така че,няма страшно!
цитирай
9. dana55 - !
10.05.2007 11:21
Съгласна,но аз трябва тотално да съм си задръстила психиката,защото почти не сънувам.
цитирай
10. naina - Кошмарите!
10.05.2007 13:29
Ако кошмарите найстина пречистват, то в мен вече всичко е чисто :) Сънищата винаги са ми били интересни, но преди време си дадох дума, че няма да им обръщам внимание. Дано успея!
Радвам се, че си взела правилното решение, макар и на сън.
цитирай
11. baroli - сънищата!
10.05.2007 14:58
И аз сънувам много , не всичко помня, но понякога сънощата са натрапчиви зная, че искат да ми подскажат нещичко, често ми познават, но и на мен ми е нрудно да ги таклкувам. Затова като намеря някъде по нещочко чета в тази връзка. Сега чета поредицата на Вадим Зеланд - Транссърфинг на реалността.Едни казват сънищата са илюзиир други - самият живот е сън. Все пак кой са прави? Според него нито едните нито другите. Той смята, че сънуването е пътешествие в пространството на варианти, а там съществуват всякакви сценарии. подсъзнанието просто подсказва какъв вариант е възможно да избире човек.
цитирай
12. bamby13 - Radalia ти си невероятна!!
10.05.2007 16:16
сънищата ти са ...просто нямам думи и разбира се, винаги има за какво да се продължи!! А клипа е саундтрак от Професионалистът, нали. Един чудесен филм с Жан Пол Белмондо. Но никой филм не може да се сравни с колоритността на сънищата ти :-))
цитирай
13. radalia - Днес
10.05.2007 16:55
имам толкова много работа, че... довечера ще пиша повече :)
цитирай
14. tsvetamak - :)
10.05.2007 17:30
Ако е истина, че по време на съня душата ни напуска тялото и преминава в друг паралелен свят, нищо чудно и да има смисъл от това, което преживяваме насън. Но от опит знам, че събудим ли се след такъв кошмар се чувстваме като преродени:)
Спокойна вечер ти желая:)
цитирай
15. radalia - Не беше кошмар...
10.05.2007 17:33
Не се чувствах като в кошмар. А сутринта (и до сега) се чудя какво може да означава всичко това...
цитирай
16. tsvetamak - ...
10.05.2007 17:43
Бих го изтълкувала ( от това което съм чела тук-там), че ти се замисляш за смъртта понякога, а сънят ти показва, че не ти е дошло времето още. Но ти създаваш впечатление за човек, обичащ живота, изпълнен с амбиции, щастлив в личното си пространство, така, че...не знам...
Но определено означава нещо хубаво. Сигурно те очакват дълги години, изживяни с любимия човек:)
Пожелавам ти го искрено:)
цитирай
17. fiona - Хм, какъв сън само..
10.05.2007 18:14
Не бих могла да кажа какво означава... Ти ще си го разбереш някой ден. Интересно е, че не го чувстваш като кошмар. И аз понякога ги сънувам едни..., пък се и повтарят, но са си страшни.
Но във всички случаи - явно е трябвало да усетиш тези емоции. И че не ти е дошло времето още :)
И на него. :)
цитирай
18. radalia - Да!
10.05.2007 22:56
Обичам живота ("За него - живота, направил бих всичко") и съм жизнерадостен човек. И точно за това този сън ме озадачи....
цитирай
19. eti - Просто нямам думи колко ти е интересен
10.05.2007 23:54
сънят. Бих го включила в книгата си за сънища, ако пишех такава. Тъй като си духовно много напреднала и имаш богат вътрешен живот, ще си позволя да направя коментар, според скромните ми познания. Всичко това са предположения, нали?Мъжкото и женското начало в теб или тези два противоположни аспекта се разделят. или ти си решила да ги разделиш окончателно. Нямаш особено желание да го направиш (трудно ви е да се разделите), тръгване надолу - решението не е положително. Ти - жената в теб тръгва към миналото (ляво), мъжът в теб - надясно - бъдещето. Намираш пряк път (тунел), но той е тъмен, неясен. Чака те топлина там, може би намираш утеха в миналото, в което си била на топло (щастлива?) Сънят ти е концентриран в миналото - по-скоро отиваш на място, на което вече си била. Там те чакат посрещачи - не е важно кои са, важното е, че те ориентират все пак и ти казват, че животът ти не е свършил. Тримата персонажи - светата троица може би? При всички случаи божие число... Връщат те обратно. Чувстваш се длъжна на реален мъж в живота ти ли? Липсва ти мъжкият аспект от личността ти? Или те чака неизбежна среща с някого, с когото сте били много много отдавна заедно. Тълкуването на сънища не е лека задача. Не става само със съновник. Ноебходим е задълбочен разговор с човека насреща и поне малко да го познаваме. Правят се асоциации, затова е субективно. Символичен ли е сънят ти или е връщане в миналото - не мога да кажа, може и от двете да има... Но при всички случаи си записвай в хронологичен ред онези, които те маркират...
цитирай
20. eti - Забравих нещо!
10.05.2007 23:55
Обичай хубавите сънища! Те са толкова реални, колкото и животът тук. Това е пътуване в астрала и там можеш да изпитваш силни емоции, все е едно, че е истина. Лошо ли е, ако си щастлива и нощем???
цитирай
21. radalia - eti,
10.05.2007 23:57
Безкрайно интересно ми беше тълкуванието ти. Аз наистина не знам какво да мисля... Сигурна съм, обаче, че нещо означава този сън...
Какво означава да ме маркират?
цитирай
22. radalia - Лошо е
10.05.2007 23:58
като се събудя сутрин...
цитирай
23. eti - О, извинявай, които
11.05.2007 14:10
те впечатляват. Не забравяй да си ги запишеш веднага, като си ги прехвърлиш наум, защото детайлите са важни, а бързо се забравят. После като се научиш да ги тълкуваш горе долу, ще забележиш някаква обща линия... Защо е лошо като се събудиш сутрин?
цитирай
24. radalia - Защото всичко
11.05.2007 14:14
е било само сън...
Не е толкова важно.
По-скоро, ако наистина сънищата ни са на подсъзнателно ниво, трябва да се научим "да ги разчитаме". А това става май предимно с много задълбочено наблюдение върху това, което ни се случва насън и наяве. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3047648
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!