Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 22:38 - Реамбулация
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2207 Коментари: 6 Гласове:
0



.
.
.  
    Пишейки, мисля за теб и за света чрез теб, опознавам ви и не съм самотна и нещастна, дори когато ме връхлитат тъмни мисли. За да мога да пиша аз винаги ще търся светлина, за да мога да те живея, разкажа и да те изпиша. Моя любов, мислиш ли, че един ден ще престана да пиша?   
    Телата ни се познават, но душите ни продължават да търсят себе си. Защото някаква част от тях е изостанала някъде по пътя, наранена и изплашена. Знам, че имаме кроки на местността. Знам, че няма да предадем ... себе си.
    Спонтанност - разчети значението на тази хубава дума - тя би могла да бъде нежност, красота, порив на сърцето. Спонтанен изблик на страст, на нежни чувства, миг на любов без излишни условности и дъжд от думи. Спонтанно идва от корените на сърцето...
    "Силна си" - така казват. Силна си - повтаря и ехото. И мъжете, които минаваха през живота ми, повтаряха, че съм силна. Те ме сравняваха с пролетта, с изворите и изгревите на морето...
Така тръгна животът ми. Силна ли съм? И сега, когато обичам пак ли съм силна?
    Вярвам, че мога да ти дам красота, да те накарам да усетиш аромата на цъфналите бадеми и люляци, любовната песен на славея, да усетиш топлия дъх на лятото...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - *
24.04.2007 22:46
вълшебница любов...ти си...обичай...:)))
цитирай
2. zvezdichka - Да една любов
24.04.2007 23:52
се ражда в лоното на искренността и спонтанността и именно те провокират разголването на душите, проникването в другия, във все още неопознатото, в което искаш да се огледаш и да видиш и себе си друга, различна, окрилена :))).
Желая ти красиви мигове и споделеност да изпълва сърцето ти!
цитирай
3. miacarra - ооо
25.04.2007 09:46
можеш да накараш всеки да повярва в любовта.
дори и да се е отказал да я търси!
цитирай
4. mmmmmmmmm - :)))
25.04.2007 10:22
Вярвай!!!!!
цитирай
5. nait - В любовта трябва да се вярва. . .
25.04.2007 20:40
В любовта трябва да се вярва...
цитирай
6. radalia - Аз вярвам!
25.04.2007 20:58
Иначе не бих писала това...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3048416
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!