Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2007 19:53 - По онзи път
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 967 Коментари: 2 Гласове:
0



.
.
.

Моят сън е изпълнен със светлина, без светлина и обич не мога. Дори, когато спя ми трябва светлина. Ти, който умееш прекрасно да пишеш, да четеш, да философстваш и да ме любиш, остани такъв до края на живота си. Да свалим маските и не е необходимо да доказваме, че можем да обичаме и от разстояние, че можем да обичаме и спомени... А любовта спомен ли е, а споменът и мисълта любов ли са? Сега, когато изгарям от желание за близост къде сме? Къде е ръката ти?...
Страхът и двоумението още ли дремят на твоето рамо. Ако трябва да се борим, кажи срещу кого и от чие име? Моля те, реши и не се суети дълго, защото аз не съм корен и ще се пречупя като сухо клонче от неизвестното и от очакването на ръцете ти, които ми вливат сила и живот.
Очите ми ще ослепеят без очите ти, които дават светлина, за да намеря пътя към мен. Да ослепея ли желаеш?
Сърцето ми, безмълвна раковина, наведено над млечната пътека чака знак от теб.
Ела, вземи ме и ме поведи по онзи път, в който и двамата обичаме да се губим!...




Тагове:   път,   онзи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nait - Силно. . . Понеже съм от скоро, не те ...
09.04.2007 00:13
Силно... Понеже съм от скоро, не те познавам, но е написано чудесно
цитирай
2. radalia - Благодаря...
09.04.2007 00:14
...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3043490
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!