Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2007 10:14 - Добро утро :)))))
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1719 Коментари: 8 Гласове:
0



image
Хванах Дракона на щастието за опашката! И няма да го пусна! Сигурно се смахнах вече. Обаче не ме интересува особено. Хубаво ми е! Обичам, когато сутрин се събудя с подобно очакване. За нещо хубаво, което ще ме накара да полетя. Не знам този път на къде ще е. Но съм готова :)
Нямам идея и какво чакам... Е, имам слаба надеждица за нещо, но...
Каквото и да ми предстои през днешния ден, знам, че това очакване на приятна изненада, няма да е напразно :)
Датата 4-ти винаги е носела някакъв особен заряд. Може би, защото според нумерологията и аз съм четворка (разбирате какво сте като съберете цифрите на рожденната си дата, после събирате цифрите на полученото число, после пак, така че да остане само една цифра. Например човек, роден на 1.01.1991г. е 1 +1+1+9+9+1=22, 2+2=4 .... ееееее пак до 4 го докарах!) И това, ако не е знак!
Та днес съм с някакво необичайно усещане и очакване!!!
Пожелавам и вие да си намерите своето драконче и да не го изпускате!
Не и днес!
А нали знаете, че и утре ще казваме за утре днес;)
Обичам те! И ти си четворка ;)






Тагове:   Утро,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunset - Добро утро, Радалия! :)
04.04.2007 10:20
От нумерологията знам, че е хубаво на деня, който се пада твоето число (в случая 4), да се зареждаш с положителна енергия, с положителни мисли и чувства. Така се удвоявала силата на числото. Пожелавам ти един прекрасен ден! Дано хубавите очаквания се превърнат в реалност!

Хубав и усмихнат ден! :)))
цитирай
2. radalia - :)
04.04.2007 10:28
Е, това не го знаех... за датата, числото ти...
Признавам си съвсем повърхностни знания имам по въпроса :)
Намислете си и вие нещо хубаво и ви пожелавам то да се случи!
цитирай
3. comfy - Привет и от мен!
04.04.2007 12:15
Слънчев ден в душата ти! ;)*
цитирай
4. candysays - :)))
04.04.2007 16:32
И аз съм четворка (но и осмица, то нали човек има няколко числа главни, под чието влияние е, но съм си родена на 4-ти тъй че... ;)
...Тъй че и мене да ме обичаш, ей!!!! ;))))))*
цитирай
5. radalia - candysays,
04.04.2007 17:04
Ама ти не знаеш ли, че и тебе обичам?!? ;)
цитирай
6. candysays - Знам, знам ;))
04.04.2007 17:17
(тоест подозирах ;) Ама си прося обяснения в любов, и доказателства....... ;-)))*
цитирай
7. radalia - :)))
04.04.2007 19:23
Доказателства???
За какво са ти пък те? ;)
цитирай
8. candysays - :-)))))
05.04.2007 11:03
А, де!... И аз все това се питам............. ;))*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3042894
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!