Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2007 01:57 - Изгубена реалност
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2395 Коментари: 12 Гласове:
0



Пропуснах обичайното си време за писане на нов постинг... Седмици подред пишех в неделя следобяд... Но сега просто не можех, а и незнам дали исках...
В петък стегнах малко багаж и три книжки - една за мозъка (от поредицата на Microsoft за MCSE Training - толкова неща имам още за учене), една за съзнанието("Панчатантра") и една за сърцето ("Нежна е нощта" на Скот Фицджералд). И тръгнах... Знаех и незнаех къде отивам, а книгите ми даваха някаква сигурност. Винаги съм вярвала, че няма случайни неща. Постепенно свикнах да разбирам техните знаци. Чувствах се уютно и сигурно, когато ги срещах... а сега... Снощи побързах да легна и да заспя с идеята, че още съм там, с мисълта за онова друго място, което беше ново за мен, а все едно, че винаги съм била там. Днес не съм на себе си. Не съм тук, не съм сега. И не искам! Дори ежедневието не можа да ме притисне. Върших си работата, както всички очакваха, а ме нямаше... Дори свърших повече неща и по-качествено от обикновено. Но не бях аз! А и в този час... нормалните хора спят... А кой каза, че трябва да сме нормални?



Тагове:   реалност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - MCSE за какво ти е тоя shit?
06.03.2007 02:32
чети другите книги ! а си пиши когато намериш време, ние не спим и през нощите :)
цитирай
2. radalia - Не ми трябва сертификата :)
06.03.2007 02:34
А само знанията от книжката :)
цитирай
3. andreytcho - ами в такъв случай
06.03.2007 02:47
експериментирай повече, по малко теории :)
цитирай
4. radalia - :)
06.03.2007 02:49
Карам подред - първо теорията ;)
цитирай
5. comfy - А какво значеше "нормални"?
06.03.2007 06:50
Постингът се е получил - дори да е "another brick on the wall";)*
Приятен ден, Радия! ;)*
цитирай
6. radalia - comfy,
06.03.2007 07:41
болшинството... масата, може би :)

Приятен ден и на теб! :)
цитирай
7. candysays - Хареса ми постинга ти...
06.03.2007 11:48
Почувствах го (като атмосфера), и го разбрах. И теб те разбирам... някакси :)
Красиво е онова, което пишеш... И най-вече истинско. Някак изстрадано (а само на такива неща (и думи) вярвам аз наистина...) Пишеш освен това някак тихо, безшумно, кратко... Всъщност- просто ненатрапчиво.
И мъдро.

:)
цитирай
8. radalia - candysays,
06.03.2007 12:05
мила... накара ме да се усмихна...
Може би трябва да се върна към действителността, а така не искам... Нали правя това, което се очаква от мен?
цитирай
9. candysays - Човек рано или късно се връща...
06.03.2007 12:18
към действителността.... Просто се случва от само себе си, и се налага в някакъв момент. Затова по-добре не се връщай, преди да се е наложило (съвсем) ;)))
...А и след това пък пак ще последва връщане там... където ни се иска да бъдем... защото ни е някак толкова познато и задушевно... Редуват се нещата, състоянията- знаеш... Всичко пулсира (според една моя теория... ;)))

П.С. Много се радвам, че съм те накарала да се усмихнеш........
...ето пак... :)))
цитирай
10. radalia - :)
06.03.2007 12:20
Така е! И добре, че е така! :)
цитирай
11. tera - Фактът, че толкова
06.03.2007 16:46
време сме тук, май говори, че имаме леки отклонения :)
цитирай
12. radalia - хахахахха,
06.03.2007 18:08
Да бяха само леки ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3047231
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!