Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2007 21:17 - ************
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1823 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 16.02.2007 21:27


Извинете ме за прекаленото личната публикация...
Днес любимият човек ми каза, че не е за този свят... Заболя ме... Въпреки, че го разбирам.
Знам, че трябва да направя нещо, трябва да направя много неща... И ще ги направя.
Сега пускам този постинг с надеждата, че и той ще го прочете...
Ако те има теб на този свят,
ще има птици в пустото небе.
Ако те има теб на този свят,
ще има лодка в тъмното море.
Ако те има теб на този свят,
ще има огън и в студени дни.
Ако те има теб...
Ако те има теб...
Ако те има теб...

Любовта е страшна проверка.
Любовта е твойта душа.
Този свят е нежен за двама.
Този свят е тесен за сам.

Ако те няма теб на този свят,
сърцето ми ще бъде хляб за птиците.
Ако те няма теб на този свят,
очите ми ще бъдат мъртви за любов.
Ако те няма теб на този свят,
от своята душа ще те създам завинаги.
Ако те няма теб...
Ако те няма теб...
Ако те няма теб...

Верността е солта на живота.
Подлостта е черния срам.
Този свят е нежен за двама.
Този свят е тесен за сам.

Ако те има теб на този свят...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anahata - Не знам
17.02.2007 08:14
какъв е поводът за такава констатация (или изказване) и може би коментарът ми е неадекватен, но има хора, които се чувства по този начин. Като че ли са гости тук, не могат да се почувстват част от света.
Надявам се,че не е имал предвид теб.
цитирай
2. анонимен - :)))
17.02.2007 17:25
Този свят е нежен за двама,
този свят е тесен за сам,
искам теб, не искам да бъда презрян,
искам теб, знай за теб съм призван!
цитирай
3. candysays - ***
17.02.2007 19:15
Много съкровен постинг... Разбирам те, както и него... Самата аз съм се чувствала по същия начин, и то доста дълго време /сякаш не съм за този свят, и сякаш не мога да бъда част от него.../
Затова ще си позволя да напиша следните две-три неща:
Всичко, абсолютно всичко на този свят се променя, включително и вътрешното състояние на хората...
Човек е призван да бъде силен, и да става все по-силен... И то чрез нежност... Откривайки все по-дълбоко в душата си, че е любов... Че е част от нещо много по-голямо... Заедно с всички онези, които обича...

И накрая- от сърце желая късмет на любовта ви... И на промяната в него... в посока да се почувства /и чрез теб/ по-уютно в този свят в бъдеще...

...Както успях да се почувствам аз... Макар че отнема време..................... :)
цитирай
4. radalia - Знам,
18.02.2007 14:38
че всеки има такива моменти... И на мен, самата, не ми е непознато усещането... Знам, че промяната идва бавно и понякога трудно...
Бих написала още много неща тук, но май не е точното място пък и става прекалено лично...
Благодаря ви, anahata, sekirata и candysays!
Намирайте поводи да се усмихвате!:)
цитирай
5. rossi01 - :)
18.02.2007 18:11
подкрепям напълно мнението на candysays...изпращам ти подкрепа :)
цитирай
6. comfy - Поздрави и подкрепа
19.02.2007 00:22
и от мен!!

Любовта е страшна проверка.
Любовта е твойта душа.
Този свят е нежен за двама.
Този свят е тесен за сам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3050136
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!