Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2007 21:52 - Последната любов
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1554 Коментари: 6 Гласове:
0



Днес цял ден обикалям морската градина и много неща наблюдавах (за тях ще разкажа друг път).  А сега, в унисон с тези, които празнуват св. Валентин, да си припомним Станка Пенчева
Закъснялата
Сега
аз бих възпяла
не първата любов -
безплътната и бялата,
априлската, прохладната -
сега аз бих възпяла
оная, безпощадната,
отчаяната,
закъснялата.
За нея няма място пазено -
тя трябва да руши и да прегазва,
да оскърбява и да бъде оскърбявана...
Не стъпва тя по папрат и тинтява -
върви през кал,
през остри кремъци,
върви -
защото страшно бърза времето,
защото идва най-голямата раздяла...
От тъмен огън разлюляна цялата,
върви -
и дирята й свети кървава...
Не първата възпявам аз,
не първата.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wildroses - Днес гледах "Отнесени от вихъра"
14.02.2007 21:58
и стиха мн му пасва....
Поздрави
цитирай
2. анонимен - ДК:..
14.02.2007 22:41
Приятно ме изненада споменаването на Морската..
Понеже виждам чак сега, че си оттук,
И е хубаво да кажа 'нашия' случай - за Варна ;]

А стиховете бива паснали и на всеки друг ден..
Както и песента ;]
Това във връзка със скептицизма ми по отношение на т.н. Ден на влюбените.. ;]

И нали.. Всеки ден е любов.. ?
цитирай
3. sashetu - ..
15.02.2007 00:24
:)
цитирай
4. pti - :)))
16.02.2007 11:21
много го харесвам този стих
цитирай
5. анонимен - Благодаря за настроението!
18.02.2007 15:47
Варна с морската градина,
видях тази зима
и беше ми добре,
Варна ме превзе!
В Плевен се завърнах
и като цвят посърнах!
цитирай
6. rossi01 - няма какво да си говорим
18.02.2007 18:16
станка пенчева е невероятна...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3047977
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!