Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2007 17:41 - Настроение
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 744 Коментари: 1 Гласове:
0



Демон

image

image

Нещо , някъде и винаги те гледа..
Лед пронизва моята душа..
И безцветно плъзва самота..
Ирисите ми са твоите цветя..

Мрак просмуква влага , с нея гледа..
А в сърцето пее готиката тъмно..
Аз усещам... паяжина пуска пипала...
Паякът изяжда слънчогледа...

Тъжно ми е и студено...
Празно е полето вън и вътре..
Бялото е мъртво бледо и искри
сребърното тъй безкрайно наранено...

Демоне, тъй силно черен и раняващо красив,ела..
Нека този студ да свърши бързо...
Кръв в снега ми се протяга..
Отнеси ме, искам да си ида вкъщи

Там, където е и рай, и ад
Там, където знам,че злото е добро
Там, където никога не сещам глад и хлад..
Там, където демонът във мен е вечно млад.

Има ли те, или гледам с ледени очи
тази музика с крила, която е картина...
Искам да те има, да си ида вкъщи..
Там, където всичко без очи звучи...
Мая Георгиева Митрева (дракуул) 

image



Тагове:   настроение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - Хубаво е...
14.02.2007 17:16
...макар и "демонично"...
;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3042959
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!