Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2007 20:08 - "Час последен свършва"
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4263 Коментари: 21 Гласове:
0



Дворът беше изпълнен с деца. Заобиколих, за да видя какво става с брезичките, които посадихме с предния ми випуск в задния двор. Тънките им клонки помахаха от извисилите се стебла. Всички се бяха хванали и растяха, намирайки своето място под слънцето. Знам, че повечето от онези  26 младежи също поеха по своите пътеки...
Влязох в сградата. Огледах се вече с други очи. Никога не съм си давала сметка колко много неща оставям след себе си... Още на входа видях съобщението с адреса на сайта на училището и покана към всички да участват във форума. Портиерът ми махна дружелюбно с ръка, а лелята ме пита ще оставам ли... Това беше въпросът на деня. Задаваха ми го всички. И неизменно отговорът беше "до утре". Да - остана ми само един работен ден. Сигурно никога няма да преодолея емоционалната болка. Но знам, че не бъркам. Напускам училището в момент, в който себераздаването започна да ми тежи. Нямам сили да продължа и да се запазя същата - горяща в работата си. Започнах да губя блясъка на погледа си и да го заменям все повече с умора. А разликата между нея и отегчението е недоловима. Напускам. Сигурно утре ще има много сълзи, защото е едно, когато учениците ти завършват - тогава има и доза гордост. А сега се чувствам и като предател - аз ги оставям, аз заминавам... Надявам се да ме разберат!



Тагове:   час,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - ***
06.02.2007 20:29
Ще те разберат, не се притеснявай. Пък и нали е за твое добро, усмивки :)
цитирай
2. bamby13 - <>
06.02.2007 21:35
На добър час!
Напомни ми една чудесна книга- "На учителя с любов" на Брейтъейт. Мисля и филм имаше.
цитирай
3. wildroses - Няма начин
06.02.2007 22:15
да няма носталгия, но пък най- доброто предстои. А и важното е, че така ти е казало сърцето...то знае вярната пътека. Успешен ход по нея ти желая :))))
цитирай
4. zvezdichka - Вярно е, че
06.02.2007 22:37
младите хора могат да те зареждат с много позитивизъм и приятни емоции понякога, а в други случаи да се получава и обратен ефект, но в теб винаги ще остане спомена за топлото отношение на по-голяма част от децата навярно. Така е, всяка раздяла с нещо, в което си вложол значителна част от живота си боли. Но човек прави избор и продължава напред. Аз също съм направила своя и не съжаляавам. Но винаги се връщам с радост назад в моите учителски години :))).
Поздрав и успех ти желая в новото начало за теб самата :). А живота е борба и трябва смело да се впускаме в предизвикателствата, които ни сервира.
цитирай
5. dadide - *-*
07.02.2007 16:13
Разбирам те много добре :) Успех!
цитирай
6. анонимен - И аз се топя в този "казан"...
07.02.2007 19:13
Ти учителко добра,
можеш ли ме ти разбра,
колко болка и тъга
има в моите слова?
И как професията благородна,
за чуждите тъй неудобна,
сгрява моята душа,
как усещам болката,
на не една детска душа?
Духът на нашето дете,
кой пак краде?
цитирай
7. radalia - Благодаря ви на всички! :)
07.02.2007 23:56
Най-затрогващото от днешния ден беше празната картичка и отделно писъмце, в което се казваше да не се чудя, че картичката е празна, защото така празно ще бъде и в кабинета по информатика...
цитирай
8. анонимен - ДК:..
08.02.2007 00:23
Затрогващо наистина ..
Красиви хора си имала около себе си. ;)
цитирай
9. radalia - Просто младежи...
08.02.2007 00:26
Е, как да съм съгласна, когато някой изрази мнение, че днешните младежи били такива и онакива, а пък ние едно време...
Пълни глупости и идиотщини!
Така говореха и за нас...
цитирай
10. sashetu - ..
08.02.2007 00:49
мила моя, ако те обичат.. и сипят обвинения ще е само защото ще им липсваш... и защото те обичат..
казвам от личен опит.. и аз съм последна година в училище, но като ученичка.. и неведнъж са ни оставяли накрая .. ужасно е .. :(
успех на теб... :-*
цитирай
11. radalia - sashetu,
08.02.2007 12:24
И на теб! :)
цитирай
12. allure - :)
20.03.2007 11:19
Това което сте написала ме накара да се замисля.. че винаги сме очаквали много от вас а никога не сме давали нищо... Пренебрегвахме вашите думи и си казвахме '' Утре всичко ще бъде различно'' и така до следващия път... До сега не си давах сметка колко важно е било всичко за вас и колко много ви е коствало ! Всички ви разбираме .... и ви обичаме ! Говоря от името на всички ...защото не малко пъти сме говорили колко много ни липсвате и как всичко е някак празно без вас .... Оставате в сърцата ни Завинаги защото вие сте една ! Вие бяхте като наша втора майка грижехте се за нас ... и ние го оценяваме въпреки че рядко го показвахме ! Ще кажа до скоро ...защото вие сте част от нас .... Няма да казвам и само моето име затова ще кажа : Колектива ! 10а клас
цитирай
13. radalia - Натъжих се...
20.03.2007 12:22
...отново! А колко време мина... Мислех, че раната е зараснала...
Липсвате ми! Обичам ви!
цитирай
14. анонимен - oaoQWHMP
03.06.2011 09:31
Thanks for the insight. It bigrns light into the dark!
цитирай
15. анонимен - AVgbkrQwaDiQ
03.06.2011 14:52
Tcohudwon! That's a really cool way of putting it!
цитирай
16. анонимен - grntIHQbnMlh
03.06.2011 15:50
vuH548 <a href="http://tshylkilioom.com/">tshylkilioom</a>
цитирай
17. анонимен - vzMGPaUNObAdQOBZRb
04.06.2011 10:23
HS4tPH <a href="http://abjzthhvtesd.com/">abjzthhvtesd</a>
цитирай
18. анонимен - xagzzdaIgeLfIKtl
05.06.2011 11:14
pyvoQs , [url=http://kikglqqanfzi.com/]kikglqqanfzi[/url], [link=http://gjxecwnnkpbb.com/]gjxecwnnkpbb[/link], http://jdltsbzmgnil.com/
цитирай
19. анонимен - OxNYeKpIe
05.06.2011 18:43
ipxImU <a href="http://idggmfzvipah.com/">idggmfzvipah</a>
цитирай
20. анонимен - iXAUaBDGGiPisutFEs
06.06.2011 10:59
30gF3E <a href="http://mevusoecmbmg.com/">mevusoecmbmg</a>
цитирай
21. анонимен - YrHmAHNTNGMLD
06.06.2011 15:40
SOIM9S , [url=http://eyzbauzodjqc.com/]eyzbauzodjqc[/url], [link=http://lawpkszdgwgo.com/]lawpkszdgwgo[/link], http://fhojjruuzgaj.com/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3048040
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!