Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2007 20:28 - Ден за хигиена
Автор: radalia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1392 Коментари: 4 Гласове:
0



Станах достатъчно рано, за да си изпия кафето, наблюдавайки красиво побелелите клони на дърветата. За първи път тази зима е толкова красиво и ... чисто. Настроих се на вълна "парцали и химикали" и започнах. Методично и с необходимата скорост. Хиляди малки листчета, подпъхнати на стотици места. Винаги съм се чудела от къде се вземат толкова много и защо нямам навика да ги прибирам в отредените им кутийки и чекмедженца, а чакам ден като днешния да ги преровя и сортирам. Попаднах на едни телефонни номера, чието знаене даже бях забравила. Но съвестно си ги преписах в тефтера за целта. Оказа се, че и в паметта си.
После дойде ред на прахосмукачката. Минах и в най-скритите ъгли. Изчистих и от съзнанието си няколко обиди и болки от последните дни, за които нямах време да се замисля. Но пък ми олекна като намерих скъсаното копче. Заших го с подходящ конец - да не личи. Сега си мисля, че май трябваше да избера контрастен - против уроки.
Винаги съм се ядосвала на препаратите. Имат едни миризми. В първия момент нещо свежо, а после цялото ти съзнание протестира срещу острата миризма на дезинфекция. Но пък е необходима. Как да се опазя от фалшивите хора, които с думите си те омагьосват ... и в един момент се оказваш в ролята на най-големия наивник?!
Забавих се с дрехите... Гардеробът се нуждаеше от пренареждане. Толкова е досадно. И винаги откривам дреха, която ми е утесняла. Колкото да се стресна и да се взема в ръце с малко спорт. Не бягам. Никога. И от нищо. Вкарах в ред дрехите. И мислите си. И отново стигнах до извода, че мога да направя нещо, за да не бъде наранен един човек. Поне болката да му е по-малка... Дано да е така! Защото чувствам, че и аз имам малко вина. Макар и ненарочна. Но все пак е вина.
Дойде ред на най-сложното чистене и подреждане. Това - на отношенията. Реагирах спонтанно и май сгреших. Избяга ми методичността... Поживем, увидим, както казва един братски народ ;)
Четох за неща, които са били някога.
Не искам да се връщам назад. Толкова искам да съм занапред...



Тагове:   ден,   хигиена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zvezdichka - O благодаря ти
04.02.2007 22:35
за тази песен. Страхотна е. Обичам си я още от времето на моите ученически години :))).
А чистота е нещо, което е желателно и внася едно приятно усещане в теб за свежест, топлина...
цитирай
2. radalia - И аз я харесвам :)
04.02.2007 22:37
А чистота.... тя просто е задължителна ;)
цитирай
3. dressy - *
06.02.2007 11:15
любима песен....давай,чисти...боклука трябва да се изхвърли,иначе мирише..невъобразимо,знам го!поздрави...:)))
цитирай
4. candysays - :)))
06.02.2007 12:57
Много приятно... ми бе да прочета всичко това...
Чистотата е от изключително значение за мен... Но не само външната, а най-вече вътрешната... (разбираш за какво говоря...:) Трудно е понякога, зная... Важното е човек да се стреми да не наранява, както и някакси, по чудодеен начин, да преобразува болките и обидите в една друга, по-светла енергия... Но не са много хората май , които умеят това, за съжаление.......

Колкото до братския народ- той ми е любим!...;-)))
Аз съм русофил до мозъка на костите си... Не политически, разбира се, а емоционално... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: radalia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3043448
Постинги: 634
Коментари: 6821
Гласове: 40450
Спечели и ти от своя блог!